Fortelle det til familie

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Når skal dere gjøre det, og hvordan skal dere si det?

Lyst til å vente til etter uke 10, og har lyst til å få tak i t-skjorter til gutta med der det står: jeg skal bli storebror. Be alle på besøk, ta på t-skjortene :)
Eller så kunne jeg tenkt og kjøpt en liten babysokk og skrive en liten lapp om at du skal bli bestemor, tante osv og gi den :)

Jeg har sagt det til de helt nærmeste i familien som til foreldre og søsken.
Til mamma og pappa malte jeg på glass til dem med ett rosa og ett blått hjerte og skrev: Mormor til 3 og morfar til 3 :) Dem begynte å gråte. men er jo pga omstendighetene etter vi mistet sønnen vår...

Vet ikke, venter nok ei god stund. Helst etter uke 12 men er allerede to venninner og ene bror til sambo som vet det så får se :) tror nok vi bare sier det :p

Sist sa jeg det i uke 6-7. Da fikk besteforeldrene en kopp hver hvor det sto "verdens beste bestemor/far" eller no sånt. Var ikke alle som skjønte det med en gang da... :p
Vet ikke denne gangen. Tar gjerne i mot gode tips :)

Blir etter uke 12 :) og jeg har bestilt Body til lillemor på nett hvor det står: "inne i mors mage ligger det en liten gave,jeg skal bli storesøster" Hihi ;)

Fortalte det til ei venninne i dag, klarte ikke å holde meg, selvom vi ble eninge om å vente til uke 12. Hun hadde en anelse å siden jeg hva så gla :D Mamma kommer jeg å nok til å fortelle det før, kjøpe en body med du skal bli mormor eller lignende når vi skal på besøk om noen uker :)

Har sakt det til mamma og stefar, og sviger mor og sviger far. venter til februar med å fortelle pappa, stemor og søskna mine <3

jeg har også tenkt på å skrive det på en t skjorte til jenta vår:-) blir vell i slutten av februar tenker jeg:-)

Skal si det i slutten av februar til svigers. Vi bor langt unna hans foreldre og ses ikke så ofte. Like greit å si det når vi først er der på besøk da.

Vil nok vente litt til med å fortelle til mine foreldre. Utti mars/påsken senest. Er så redd det skal skje noe og om vi mister føler jeg det bare blir mer "press" og forventninger.

Jeg blir nok å fortelle det til mamma imorgen, siden jeg jobber for dem, og det er ganske fysisk krevende arbeid, så det passer ikke så sltfor godt med kvalmen for tiden + at jeg må prøvd å få ordnet en ordning så jeg får litt høyere stillingsprosent nå fram til permisjon, slik at permisjonslønnen blir bedre ;)

Forteller det kansje i begynnelsen av februar. Ellers blir det ikke før slutten sv februar. Tenker å skrive det på en tenker til store søster.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vi fortalte det til min mor, søster og mannens bror fordi de visste at vi prøvde, og spurte oss ofte om hvordan det gikk. Og så fortsatte forskjellige forsnakkelser sånn at nå vet hele den nærmeste familien det. Tror vi venter med å fortelle det til andre til over uke 12.

Jeg kommer til å vente til jeg vet hvor langt jeg er på vei. Sier til søster, mor og svigers først. Resten etterhvert ;)

Back
Topp