Fortelle det til den kommende Pappa!

Cameleon

Gift med forumet
Hvordan fortalte dere til den kommende Pappa at han skal bli far?
[:D]

Jeg testet positivt på morningen. Han var på jobb, og jeg ville ikke fortelle det over tlf!

Jeg dro på kjøpesenteret, kjøpte en "pappa bok" og en body det sto " I look just like daddy" på.
Dro hjem, og pakket det inn i en eske sammen med den positive dititale testen det lyste GRAVID på, og et brev fra babyen til Pappa, der den fortalte at den hadde flyttet inn i mammas mage, og er en millimeter stor, at hjertet snart begynner å slå og masse koselig babysnakk!

Han ble kjempe glad og helt satt ut!

Hadde jo testet negativt tideligere, så vi hadde gitt opp håpet denne pp! Så han ble overasket ja!

Da jeg hadde tisset og lagt fra meg testen gikk jeg ut i stua fordi de 2minuttene til testen eventuelt blir positiv alltid er så lange[8D] Kjæresten smyger seg forbi meg og går ut på badet. Plutselig hører jeg: jenta mi,jeg skal bli pappa! Så kommer han løpende inn i stua med testen i hånden,et stort smil og tårer i øynene[:D] 

Gikk ned og spurte om han var klar for for å bli tobarnsfar. Så viste jeg han testen (ikke at han forsto noe av den stimmelen men[8D])

Jeg kom hoppende inn på soverommet klokka 6 på lørdags morgen [:D] Han var så trøtt at han ikke klarte å lese på testen, men jeg sa bare; du skal bli pappa!!! og svaret hans var vel: oi..

Så holdt han rundt meg også spurte han hva skjer nå? Han har ikke vært så engasjert under prøvingen, bortsett fra den faktiske prøvingen da [;)] men nå ville han vite hva veien fremover innebærer. Lege ting etc, tror han gleder seg veldig til UL for å virkelig kunne se barnet! Gleder meg selv utrolig mye til det og!!!

tok bilde av de to testene jeg hadde tatt og sendte han på mms, (vi bor litt fra hværandre i enda en måned pga utdannelse). gikk kansje 10 min så ringte han " vennen, er to streker positivt eller negativt? ska vi ha en till?"

hihi.

jeg var til gyn for å sjekke om noe var galt siden jeg hadde tatt 6 tester negative, og tatt en hormon kur og enda ikke fått noe mens etter jeg mistet i februar... og sambo var på jobb.. sjokket var stort men veeldig gledelig og vi sto på jobben hans i midtbyen med et gjerde i melllom oss og begge lot tårene trille.. folk så rart på oss men vi ga faen hehe

Mannen min var hjemme,å las den av selv.. eg vart alt for nervøs... Han vart jo heilt i ekstase..:)

vi hadde små kjekklet ei stund om alt og ingenting så gikk jeg på badet og skulle bare ta en test for å avkrefte at jeg var gravid. jeg var gravid og gikk bort til han og viste han testen og så ..du skal vist bli pappa. da fikk jeg en digger bamse klem og gubben var nesten rørt til tårer.

Back
Topp