Fortelle det til barna

Jeg har så lyst til å fortelle det til foreldrene mine og svigers. Men har en på 3 år, som har så lyst på en baby og hvis han får vite det så veit kanskje hele bhg det også. Burde jeg vente med å fortelle det til foreldre også da?

Jeg har så lyst til å fortelle det til foreldrene mine og svigers. Men har en på 3 år, som har så lyst på en baby og hvis han får vite det så veit kanskje hele bhg det også. Burde jeg vente med å fortelle det til foreldre også da?
Vi fortalte det først til jentene (4,5 og 6,5 år) også til resten av familien i løpet av samme helga. Begge fortalte det ganske raskt på skolen og i bhg men jeg kjenner litt at jeg ikke orker å bekymre meg så mye for akkurat det [emoji28] Så har latt det gå sin gang. Fortalte det aller først på jobb (uke 5-6) pga dårlig form og da syns jeg det blir rart å ikke fortelle familien og da måtte nesten ungene få vite også [emoji5] Har fortalt det tidlig hver gang og det har heldigvis gått bra så langt! [emoji846]

Ble så vi fortalte det til 4åringen på fredag, ettersom vi skulle til min mor på middag (hun har en tendens til å vite slike ting før jeg finner det ut). Så vi konkluderte med at hun skulle få vite d først[emoji4] så langt har hun ikke fortalt det til noen, da vi har sagt at det er vår hemmelighet enda[emoji106]

Kommer nok til å fortelle det til barna etter uke 12. Blir så lenge å vente for de om de får vite det så tidlig. Spesielt 6åringen vil nok dele det med alle når hun får vite det [emoji12]

Skal fortelle da til ungane i slutten av vinterferien, er då i veke 13. Foreldrene våre, søkene våre og nokre venner har fått vite da, men har holdt da hemmelig for ungane endå. Dei er 4 1/2 og 2 år, så når dei først får vite da vil jungeltelegrafen gå. Dei har på merkelig vis faktisk spurt/hinta nokre ganga om eg har baby i magen, men har då berre bortforklart. Gleda meg veeldig til å endelig berre få fortalt da til dei, trur dei kjem til å bli kjempe glade. Spesielt minste frøkna på to som elska babyer. :smiley-bounce022:talk017:Heartblue:Heartred

Får vite det om en uke hvis alt ser bra ut på tul [emoji4] Gleder meg til å fortelle!

Vi har 2 gutter fra før på 10 og 7. Vi håper vi kan vente til etter OUL slik vi vet kjønnet. En lillesøster er kjærkommen, en lillebror må sove i... Ehh... Kottet sier de [emoji23] Så om det er en lillebror i magen, må de nok bestikke litt i begynnelsen[emoji14]

Back
Topp