fortelle det til barna!!!

eelo

Blir kjent med forumet
Hei...
Eg fikk baby pakke i posten igår av bam......
Min datter tok å åpnet dette, såg alle baby tingene og ropte ut av glede, skal eg bli storesøster.... eg klarte ikke å holde meg så eg sa selfølgelig ja...... for da om det er veldig tidlig enda.....

men faren blei sur når han fikk vite eg hadde sagt det til barna, no ville jo hele bygda vite det..... han mener det er litt tidlig å fortelle noe som helst før det er gått tre mnd.....
han er selfølgerlig kjempe lykkelig over graviditeten........

Syns det var søtt jeg!!! Men skjønner godt reaksjonen til mannen din også, hvis det fort blir skravling om det.
Gutten vår har visst det hele tia, men han snakker bare om det hjemme/når han blir mint på det. Han gleder seg masse til å bli storebror, men er som mannfolk flest, ute av synet ute av sinn:P

Her vet barna det, og har visst det en stund...Men minste er for liten til å forstå noe av det og ikke er han i stand til å sladre :P Hun på snart 3 gleder seg veldig,og snakker mye om at mamma har en baby i magen. Men tror ikke hun snakker noe særlig om det andre plasser enn hjemme. Ikke fått noen spm hvertfall :)

Her visste jentungen det fra starten, men ho skjønner ikke noe av det så spiller ingen rolle sånn sett.
Alle visste det rundt uke 8 alikevel siden jeg var skikkelig dårlig.

Back
Topp