Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: therese1983
jeg sa det i dag allerede jeg.. litt tidlig men da er han klar over det hvis jeg blir sykemeldt eller noe.. har ett veldig greit forhlod til han da så han lo å sa gratulerer:) spurte om jeg skulle kjøpe hus så det blir bedre plass, men da sa jeg at han må sette meg opp i lønn først:) hehe[:D]

ORIGINAL: lille snegle
Uke 14 er nå det minste for meg, har jo nettopp funnet det ut selv, og såvidt vent meg til tanken[&:] Synes uke 4 høres tidlig ut [:-] Mye kan jo skje. Ikke vet jeg, aldri vært borti sånt før :D Gruer meg til å si det...

quote:
jeg sa det i dag allerede jeg.. litt tidlig men da er han klar over det hvis jeg blir sykemeldt eller noe.. har ett veldig greit forhlod til han da så han lo å sa gratulerer:) spurte om jeg skulle kjøpe hus så det blir bedre plass, men da sa jeg at han må sette meg opp i lønn først:) hehe
Frekke jente
Hehe:) må jo prøve seg:)
ORIGINAL: idapjus
ORIGINAL: Amaryllis
ORIGINAL: lille snegle
Uke 14 er nå det minste for meg, har jo nettopp funnet det ut selv, og såvidt vent meg til tanken[&:] Synes uke 4 høres tidlig ut [:-] Mye kan jo skje. Ikke vet jeg, aldri vært borti sånt før :D Gruer meg til å si det...
jeg kommer uansett til å si det til sjefen om det skjer noe[:)] har bare sagt det til et par på jobben - ikke alle sammen! Synes det kan være greit at noen vet det hvis det skjer noe.[:)]
Skal man gå rundt å vær redd konstant synes jeg ikke man kan være gravid! LEv livet som om det er helt normalt, for det er det jo.