fortelle det arbeidsgiver..

Silje28

Forelsket i forumet
Når har dere tenkt å fortelle det til arb.giver? Jeg tenkte jeg skulle vente til etter sommerferien er over...er det sent?? Jeg er da 14uker når ferien er over....hm...

(jeg sliter med å få tickeren min til å vise, derfor det bare står en kode under [:@])

Har ikke sagt det enda...er i et vikariat som går ut snart, så er så liiiivredd for å fortelle det... er kanskje ikke så stor sjanse til å få fortsette da [8|]

Jeg fortalte det i går, men pga av at jeg allerede er sykemeldt pga kvalme! [:'(]

jeg syns du skal vente jeg.
Jeg har fortalt det og det er kunn fordi jeg er så kvalm og dårlig at jeg ikke orker å jobbe.

ORIGINAL: idapjus

jeg fortalte det i uke 4[8|]

men er liten bedrift så kjenner henne veldig godt[:)]

Uke 14 er nå det minste for meg, har jo nettopp funnet det ut selv, og såvidt vent meg til tanken[&:] Synes uke 4 høres tidlig ut [:-] Mye kan jo skje. Ikke vet jeg, aldri vært borti sånt før :D Gruer meg til å si det...

jeg sa det i dag allerede jeg.. litt tidlig men da er han klar over det hvis jeg blir sykemeldt eller noe.. har ett veldig greit forhlod til han da så han lo å sa gratulerer:) spurte om jeg skulle kjøpe hus så det blir bedre plass, men da sa jeg at han må sette meg opp i lønn først:) hehe[:D]

ORIGINAL: therese1983

jeg sa det i dag allerede jeg.. litt tidlig men da er han klar over det hvis jeg blir sykemeldt eller noe.. har ett veldig greit forhlod til han da så han lo å sa gratulerer:) spurte om jeg skulle kjøpe hus så det blir bedre plass, men da sa jeg at han må sette meg opp i lønn først:) hehe[:D]

Frekke jente

ORIGINAL: Embriks mam

jeg har fortalt det allerede

me2 [:)]

Jeg vil fortelle det når min prøvetid i den nye jobben er over, det vil si 1. juli[:)] Vil jo gjerne ha en fast kontrakt på bordet først[;)]

Blir det noe som helst tull med min ansettelse på grunn av svangerskapet, kjører jeg fagforeningen min på banen med en gang, kjenner jeg har blitt litt tøffere på sånne ting[:D]

Jeg har fortalt det til sjefen ettersom jeg er sykemeldt...

ORIGINAL: lille snegle

Uke 14 er nå det minste for meg, har jo nettopp funnet det ut selv, og såvidt vent meg til tanken[&:] Synes uke 4 høres tidlig ut [:-] Mye kan jo skje. Ikke vet jeg, aldri vært borti sånt før :D Gruer meg til å si det...

jeg kommer uansett til å si det til sjefen om det skjer noe[:)] har bare sagt det til et par på jobben - ikke alle sammen! Synes det kan være greit at noen vet det hvis det skjer noe.[:)]

quote:

jeg sa det i dag allerede jeg.. litt tidlig men da er han klar over det hvis jeg blir sykemeldt eller noe.. har ett veldig greit forhlod til han da så han lo å sa gratulerer:) spurte om jeg skulle kjøpe hus så det blir bedre plass, men da sa jeg at han må sette meg opp i lønn først:) hehe
Frekke jente

Hehe:) må jo prøve seg:)

quote:

jeg sa det i dag allerede jeg.. litt tidlig men da er han klar over det hvis jeg blir sykemeldt eller noe.. har ett veldig greit forhlod til han da så han lo å sa gratulerer:) spurte om jeg skulle kjøpe hus så det blir bedre plass, men da sa jeg at han må sette meg opp i lønn først:) hehe
Frekke jente

Hehe:) må jo prøve seg:)

Ja det har du rett i[:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: idapjus

ORIGINAL: Amaryllis

ORIGINAL: lille snegle

jeg kommer uansett til å si det til sjefen om det skjer noe[:)] har bare sagt det til et par på jobben - ikke alle sammen! Synes det kan være greit at noen vet det hvis det skjer noe.[:)]

Skal man gå rundt å vær redd konstant synes jeg ikke man kan være gravid! LEv livet som om det er helt normalt, for det er det jo.

Hæææ?? Ikke helt med.. meg eller lille snegle du mener?? og man må vel få lov til å være redd fordi om man er gravid... mener jeg da.. og jeg er ikke noe spesielt nervøs.

Må kanskje fortelle det i morgen, da jeg tror legen sykemelder meg...[&:] Hadde ikke lyst å si noe før etter uke 12... pga at jeg er redd for å miste...

Back
Topp