Fortelle de nermeste

Elise95

Glad i forumet
Hvem vet at dere er gravide? Hvem av de nermeste vet? Evt når tenker dere å fortelle? Har veldig lyst til å overraske min mor på 50årsdsgen hennes om en måned, er da 8uker på vei. Men tenker det er litt for lenge til. Får så dårlig samvittighet. Hva er deres tanker å meninger? Hvem får vite når? :)

jeg ville ha sagt det til din mor på dagen i det minste ;-) også kan hun velge selv om det er en nyhet hun vil at skal deles med resten av selskapet om hun ønsker... ;-) tenk den gaven hun får på bursdagen sin då!

Vi har valgt å holde det hemmelig for alle til etter uke 12, sist sa vi ingenting før uke 14 faktisk :-P spørs om jeg kan skjule det så lenge da

Her vet mamma og min beste venninne det. Tenker å fortelle det til nærmense venner og familie ca uke 10. Kanskje vi klarer å vente til etter ul. uke 10.
Skjønner godt at du ikke klarer å vente til uke 8 med å fortelle din mor. Jeg ville ringe mamma med en gang testen viste positivt.
Forrige gang fortsalte jeg mamma det ca ule 7-8, nærmeste familie i uke 10 og alle andre i uke 12.

mamma, og et par venner vet det.. venner jeg skal tilbringe ferien min med, og venner jeg jobber tett med... (som har fult oss igjennom hele AiH prosessen...)

Kun mamma, psykolog og samboer som vet det her :p Skal vente så lenge som mulig med å fortelle det til noen andre. Helst til over halvveis, hvis det er mulig. Er veldig privat av meg og bor i tillegg på ett lite sted.

Mitt forrige svangerskap var preget av mye sladder og dritt fordi jeg bare var 16 år gammel. Det har nok satt sine spor, til tross for at jeg nå er voksen og etablert :) Vil kunne glede meg over svangerskapet mitt i fred og ro denne gangen.

Jeg deler med de nærmeste, men kommer til å vente til ca uke 12 med å fortelle andre. Jeg trenger noen å prate med om det går galt igjen

Eg ha delt de me mangevi e jo så gla over de hær så keffør ikje del gledn.
Sku de no skje nå at man møst eller nå så får di jo veta de åg,å då kan de va godt å ha masse støtte rundt segmen e jo opp tel kvar enkelt ke dem vil jærde hær 3 mnd regeln e no vel en gammal myte

jeg ville ha sagt det til din mor på dagen i det minste ;-) også kan hun velge selv om det er en nyhet hun vil at skal deles med resten av selskapet om hun ønsker... ;-) tenk den gaven hun får på bursdagen sin då!
Skal ikke være noe spesielt selskap. Om hun hadd fått vite det på dagen, så er det kun henne da jeg er bare 8uker da. Vil ikke dele det med andre enn nermeste familie før uke 12 :)

Skal ikke være noe spesielt selskap. Om hun hadd fått vite det på dagen, så er det kun henne da jeg er bare 8uker da. Vil ikke dele det med andre enn nermeste familie før uke 12 :)
hva med å lage et kort til henne fra barnet i magen og signere med "den egentlige gaven kommer i februar, hilsen barnet i magen" eller liknende... ;-)

Tenkte å vente til uke 12,men får se. Skal kanskje besøke søstra mi om 2,5 uker. Da blir jeg 8+4 så mulig jeg må avsløre det for henne da :-P

Jeg er 6 uker nå i helgen, og vi vurderer å fortelle det til våre foreldre ihvertfall da.. Ellers blir vi nok å ikke si noe før rundt uke 12 til flere av de nærmeste og de som ser det får vite det, eller som lurer på hvorfor jeg ikke drikker alkohol i sommer (skal på to festivaler) Ellers blir vel alle å få vite det etter oul :-)

Har delt det med flere venninner allerede (mannen var så klart den første) klarer ikke holde på hemmeligheter. Foreldra våre vil få vite det til helga når vi skal ha familiebusdag for de kommende to storebrødrene. Resten når det føles naturlig. Etter sommerferien blir nok jobb og kollegaer også informert :) Gleder meg over å kunne gi gode nyheter. Garantier har man ikke, så fokuserer på det som er bra ♡

Har fortalt det til samboer, svigerforeldre (vi bor på samme småbruk), og ei venninne :-) akkurat hatt en SA så vil vente det lengste med å fortelle det til så mange :-)

Fortalte det til samboer med engang selvfølgelig. Også har jeg sagt det til en venninne. Skulle det bli en SA så trenger jeg henne også.

Ga det til henne nå i kveld, kom akkurat hjem derfra nå :) hun ble kjempeglad og rørt til tårer! Så det ble stor jubel i huset!❤️ en veldig stolt og rørt kommende bestemor som gleder seg noe fryktelig!❤️
Sååå koselig da :D Kan tenke meg hun ble stolt :)

Back
Topp