Fortelle de andre barna.

LykkeLitenSeptember22

Andre møte med forumet
Hei dere :)

Vi har bestemt oss for å vente til etter nipt test og tul for å fortelle om at de skal få en liten søster eller bror. Så nå sitter vi å lurer på hvordan vi skal gjøre det.. Har lyst å sette litt stas over det, å leter etter noen morsome ideer :) Noen som har å dele???

Følger denne! Jeg trenger også litt inspirasjon:)
Håper noen kommer med gode tips og ideer! Selv står jeg fast og føler ikke at kreativiteten blomstrer om dagen! Vi skal på TUL i uke 12, så fortelle sjefen, så barna og så øvrig familie og kollegaer.

Vi har allerede fortalt det til barna, men jeg tenker å trykke meg en t-shirt "baby in progress" :) Har laget det for noen gravide kjente tidligere og gleder meg til å lage til meg selv :D

Så noen hadde kjøpt sånne skrapekort hvor det står inni. Det var litt gøy. På skrapekort.no. Vi skal kle på guttungen en t-skjorte som det står at han skal bli storebror og ta bilde og sende til folk og sende han i bhg med den t-skjorta. Pga omstendighetene ble det fortalt tidlig til familie og nære venner og han.

Skrapekort må jeg sjekke ut! :happy:

Vi ville vente til etter tu og nipt før barna får vite det :) er så redd for det vil gå galt. Vi har 5 barn tilsammen, han har to gutter på snart 8 og 13 år, å jeg har gutt på snart 12 og tvillinger jente/gutt snart 9 år. Hadde vært gøy å fortalt dem det på en gøy måte:love2

Back
Topp