Fortelle barna

¤ LyKkEliG ¤

Prøver på nr 3 :)
Er det flere enn oss som ikke har fortalt de kommende søsknene om babyen i magen enda?
Mine er 4 og 7 år, så vet at vertfall hun på 4 ikke klarer å holde det hemmelig så veldig lenge, å vi er bare ikke klar for offentligheten enda :p

Jeg er 14+3 og fortalte treåringen det i går. Hun brydde seg ikke spesielt mye, så tror ikke nyheten sprer seg ;-) Mannens datter på snart 9 får vite det når hun kommer hjem til oss igjen om et par uker!

Jeg er 14+3 og fortalte treåringen det i går. Hun brydde seg ikke spesielt mye, så tror ikke nyheten sprer seg ;-) Mannens datter på snart 9 får vite det når hun kommer hjem til oss igjen om et par uker!
Er sikkert stor forskjell på en 3 å 4 åring da, her snakker 4 åringen hele tiden om at hun ønsker seg en lillesøster, selv om vi ikke har nevnt noe ting om det :D Er 11+3, så syns bare det er litt tidlig enda. Ungene skal være hos pappan sin i 2 uker nå, så tror vi forteller det når de kommer hjem igjen :)

Vi har ikke sagt noe enda, men tenker vi må si noe om det snart. :-) Spent på hvordan de reagerer. De er 10, 7 og 3 år. :-)

Er sikkert stor forskjell på en 3 å 4 åring da, her snakker 4 åringen hele tiden om at hun ønsker seg en lillesøster, selv om vi ikke har nevnt noe ting om det :D Er 11+3, så syns bare det er litt tidlig enda. Ungene skal være hos pappan sin i 2 uker nå, så tror vi forteller det når de kommer hjem igjen :)
Tror kanskje jeg har "fisket" for mye i forkant :-P Så tror ikke helt hun forstår at nå er det på ordentlig! Og det er litt lite konkret ennå uten å ha ordentlig bilde eller å kunne kjenne noe... Men det er helt greit enn så lenge :-) Har god tid på oss! ;-)

Her blir da ikkje sagt nåke før eg nærme meg halvveis, trur eg. Ho e snart 5 år, og supervims :P Har ein del å ta i, så eg trur ikkje ho legge merke t at magen vekse med da fysta. E mest for å korta ned ventetio for hennas del, at me vente med å sei nåke t ho ;) minsten forstår ikkje bæret, så han har fått veta da :P

Er det flere enn oss som ikke har fortalt de kommende søsknene om babyen i magen enda?
Mine er 4 og 7 år, så vet at vertfall hun på 4 ikke klarer å holde det hemmelig så veldig lenge, å vi er bare ikke klar for offentligheten enda :p
Vi har ikke sagt noe enda til mine bonusbarn:p De blir 5 år i august.. Tenkte å kanskje si det i morra, er 12+0 da:) Ellers venter vi muligens til etter første jordmortime som er på onsdag:)

Ble så vi fortalte det igår likevell haha :p Magen begynner å bli vanskelig å skjule også så da valgte vi å gjøre det :) Ungene ble sååå glade, minsta snakker ikke om annet hele dagen :)

Vi skal fortelle storesøster om babyen i morgen!:) Gleder meg slik!!:)

Kommer nok til å fortelle sønnen vår det etter ul. Vil være sikker på at alt står bra til inni magen først siden han har et stort ønske om en lillesøster eller lillebror. :Heartred:Heartblue

Vi skal fortelle det i helgen! Da kommer han på sommerferie Han har ikke vært hos oss siden vi fant det ut, og vi har ikke villet si det på telefon!

Back
Topp