Fortelle arbeidsgiver

Jeg kan ikke skylde på en stressende eller psykisk belastende jobb heller :confused: Bare at de nekter å tilrettelegge med hjemmekontor (når vi har mulighet til det) :facepalm: Det som er stressende og psykisk belastende, er at de ikke vil tilrettelegge og høre på meg.. og det får jeg nok ikke gjennom hos nav:shifty:

Jeg tok det svangerskapskvalme-verktøyet på Helseoversikt da jeg var i uke 8 (før jeg fikk kvalmestillende), og da fikk jeg en score på 11, som var helt i øverste sjiktet av moderat. Nå som jeg går på Xonvea, er ikke kvalmen så ille, men det skal ikke mye til før jeg reagerer på lukter og får brekninger, og da pleier jeg å kaste opp. Også blir jeg kvalm når jeg blir litt stresset/nervøs/har sovet dårlig eller lite. Så å ta kollektivt eller sitte på kontoret, er jo helt uaktuelt :dead:
Så kjedelig når arbeidsplassen er så lite samarbeidsvillig! Håper uansett at du gjør det som er riktig for deg og ikke presser helsa unødvendig❤️

Høres veldig ut som hyperemesis, så godt at Xonvea fungerer så mye som den gjør! Jeg fikk masse symptomer på den, og siden kvalmestillende har hatt lite effekt tidligere vil ikke legen at jeg bruker medisiner som ikke har god nok effekt.. Håper du får god nok lindring på medisinene så lenge du trenger❤️
 
Så kjedelig når arbeidsplassen er så lite samarbeidsvillig! Håper uansett at du gjør det som er riktig for deg og ikke presser helsa unødvendig❤️

Høres veldig ut som hyperemesis, så godt at Xonvea fungerer så mye som den gjør! Jeg fikk masse symptomer på den, og siden kvalmestillende har hatt lite effekt tidligere vil ikke legen at jeg bruker medisiner som ikke har god nok effekt.. Håper du får god nok lindring på medisinene så lenge du trenger❤️
Ja, er sykemeldt noen uker til. Fortsetter å være sykemeldt dersom jeg ikke føler meg bra :)

Åja. Ja, de har fungert bra, men måtte opp i dose, da minste dosen ikke funket bra nok Hvordan symptomer fikk du? Jeg ble ekstra trøtt av dem, men det ble bedre etter hvert (men fremdeles ganske trøtt), også har jeg restless legs innimellom, men vet ikke om det kommer fra dem. Ja, håper bare leverandøren ikke fortsetter å ha leveringsproblemer, for da får jeg et problem :bag:
 
Ja, er sykemeldt noen uker til. Fortsetter å være sykemeldt dersom jeg ikke føler meg bra :)

Åja. Ja, de har fungert bra, men måtte opp i dose, da minste dosen ikke funket bra nok Hvordan symptomer fikk du? Jeg ble ekstra trøtt av dem, men det ble bedre etter hvert (men fremdeles ganske trøtt), også har jeg restless legs innimellom, men vet ikke om det kommer fra dem. Ja, håper bare leverandøren ikke fortsetter å ha leveringsproblemer, for da får jeg et problem :bag:
Jeg ble svimmel, andpusten og fikk blodtrykksfall :shy:
 
Her prøver nok jobben min aktivt å få meg sykmeldt. Jeg har fått flere arbeidsoppgaver på et nytt sted, lengre reisevei, og mye mer ansvar som først trer i kraft når jeg er høygravid. Men samtidig så blir det veeeldig problematisk for jobben om jeg blir sykmeldt, så skjønner ikke hva de prøver å oppnå med dette :meh:
 
Back
Topp