Fortell om..

Han var min første kjærlighet:) Møtte han på barneskolen og ja han var alle jenters drøm den gangen:) Møtte han igjen for noen år siden på en bygdefest, da var han blitt en fantastisk mann, og fremdeles mange jenters drøm fant jeg ut! Da var jeg bare nødt til å vinne han, noen jeg etterhvert gjorde:) 

Vi møttes i 1997, og ble godt kjent på videregående sammen - men vi var da opptatte på hver vår kant - men hadde begge et godt øye til hverandre har vi funnet ut i ettertid;-) Ble tilslutt kjærester når tiden var inne for det i 1999.. Han er jo verdens beste mann selvfølgelig, og han blir bare kjekkere og kjekkere med åra (og de grå håra haha).. 

sommeren 2004, skulle jeg begynne på vgs, og litt før skolen startet var jeg på martna sammen med noen venninner, da vi så noen som turnte, også så jeg samboeren min, og sa til venninnene mine at han var jo veldig kjekk da;) ene venninnen min kjente han, og han skulle ha vors før martnasfest, og jeg ble med dit, jeg og samboeren min hang sammen hele kvelden, og vi kysset da jeg dro. vi hadde litt kontakt på meldinger, og møttes igjen da vgs begynte, men datet litt osv, også ble vi sammen en måned etterpå 7/9.2004 ;)
vi har vært sammen siden begge var 16 år og har nå vært sammen i 7 år, med hus, bil, barn, hund osv ;)

Ble invitert i førjulsselskap av en venninne jeg hadde lite kontakt med utenom sommerjobben, og jeg skjønte umidelbart at hun prøvde å spleise meg med en fyr - ukjent hvilken.....

Møttes i middagen, skravla, åt og koste oss, snakket og så på han som nå er min samboer og tenkte at jeg ikke var interessert i grunn. Da jeg skulle dra overtalte min venninne meg til å kontakte ham på facebook om ikke annet.....et par dager etter sendte jeg en melding om "god jul nå kjører jeg sørover". Fikk svar, drøyde med å svare, men svarte nyttårsaften. slik fortsatte vi en liten stund da jeg kom nordover igjen og etterhvert inviterte han seg selv på tur for å treffe hesten min, i det øyeblikket han da kom ut av bilen, iført turklær med en rufsete hund ved siden av seg, falt jeg pladask!!

To uker etterpå dro jeg hjem til ham og har blitt her siden. På termin er det 3 år siden den dagen jeg drog og aldri kom hjem :)

Det hele begynte med at han hadde fått nr mitt av en felles kamerat av oss for han ville spleise oss. Han begynte å sende mld til meg og jeg sendte mld tilbake det hele var spennende og jeg hadde ingenting å tape på det, hadde heller ikke noen tanke på om at det kunne være min store kjærlighet siden jeg allerede hadde en sønn å ta vare på så tenkte jeg aldri på det som no mer enn en flørt. Plutselig begynte vi å sende mld og snakke med hverandre hver dag og fikk ganske god kontakt. Dette holdt vi på med i 3-4 mnd, jeg var ganske nysgjerrig på hvordan han så ut og tenkte mye på det at tenk om vi ikke likte hverandre når vi først hadde møttes, dette var nervepirrende. Men etter det hadde gått 4 mnd skulle han hente vår kjære spleisekamerat i sandefjord og de bestemte seg for å komme innom, følelsene mine var helt i sving og jeg både gruet og gledet meg, men når vi endelig møttes så slappet jeg helt av han var den herlige gutten jeg forestilte meg og vi kom like godt overens etter at vi hadde møttes. Etter nok 3 mnd sa jeg mitt ja til å bli hans kjæreste og dette er nå 4 og et halvt år siden, forlovet i 2 år av dem og venter vårt første barn sammen og like forelsket!emoticon

Er så gøy å lese sånt :-D Får fortelle selv og da.Var hos en venninne og kjæresten hennes, og etter litt snakk og en fortvilet "da trenger jeg også kjæreste!" fra meg så fant de ut at de skulle spleise meg med en kamerat av kjæresten. Han var ikke i tvil om hvem det skulle være og sendte han melding med en gang. Sambo var litt i tvil først, han ville ikke ha noe forhold med det første men etter noen meldinger sa han ja til å bli med på kino. For et opplegg, hihi. Fire dager senere skulle vi fire på kino (vi hadde bare sett bilder av hverandre) og halleluja, vi snakket såvidt sammen! Vi var SÅ sjenerte begge to, men han fikk nr mitt av kameraten da vi hadde sagt ha det og vi sendte noen meldinger. Noen dager senere møttes vi hos oss kameraten (haha, venninna mi hadde avtalt med meg og jeg nevnte fest hos kameraten til sambo, men kameraten visste ikke noe, hihi) vi snakket ikke så mye der heller gitt, men kysset og kosa oss og sov over der. Snakket bare mer og mer på meldinger og msn, møttes litt nå og da, og det ble oss, gitt. 4. mars 2007 :-) Jeg er utrolig heldig hvertfall^^

Jeg møtte han på gamlejobben :-)

Vi har kjent hverandre siden vi var små.. Og når eg gikk i 10 ble eg og lillesøstra hans bare mer og mer goe veninner(hun er 1 år mndre enn meg). Og siden den gang har eg og hun vert besteveninner siden. Var etter han rundt den tiden og,men ingen napp fikk... Men for 8 år siden var vi på ferie ilag til tyrkia med flerne venner/kompiser. Og vi fant vell litt tonen der,og dagen da vi kom hjem(lørdag),reiste vi inn til suldal på unkarsfestivalen. Og etter det har vi vert ilag.. Men det ble ikkje offisielt for i oktober.

Året er 2008 og måneden er mars. Jeg har nettopp fått av gips på armen og er så klar for å stå snowboard igjen (selvom jeg brakk armen på snowboardet bare 6 uker tidligere). Min daværende kjæreste og jeg vel forholdet vårt haltet voldsomt. Så jeg ga blaffen i ham og bestemte meg for å bli med noen venner som skulle opp i sirdalen å stå snowboard. Venninna mi og typen hadde en kompis som også skulle være med og han kjørte.

Sekundet jeg så ham var det noe i blikket. Han var høfflig og spratt ut av bilen og kom mot meg og hjalp meg med utstyret og tingene mine. Bilturen opp føltes som en evighet. det var en eller annen gnist mellom oss. vi satt å nistirra på hverandre konstant.

Da jeg kom hjem gliste jeg fra øre til øre. Fikk fort en melding fra venninne mi som fortalte at han var interesert i meg. Ba henne gi ham nummeret mitt. Nervøs som jeg var ventet jeg i det osm føltes som en evighet på melding fra han.
På tross av at jeg var opptatt fikk jeg fort en melding. Så ble det msn også facebook. Vi snakket daglig og var mye med hverandre.
Jeg viste det nok ikke der og da at jeg var forelsket i ham.

Så en dag gikk det rett til H****** med meg og eksen. Jeg satt ute på fortauet og gråt og i full skuffelse ringte jeg ham. (vi var nå kommet til Juni måned)

Der satt jeg full av tårer og han kom å henta meg. Som en hver prins tok han meg med hjem. holdt rundt meg hele bilturen. og det gikk ikke mangen dagene før jeg fikk opp øynene for denne vakre omtenksomme gutten.
Siden denne tida har det vært oss to. Vi venter nå vårt første barn. og vi gleder oss kjempe mye til å møte prinsessa vår <3

Møttes for fire år siden via nettby :P
Han var ikke drømmemannen der og da, men det har han jammen meg blitt!! Det mest fantastiske mennesket jeg har vært borti. Han er veldig lik pappa i oppførsel og væremåte, er nok derfor jeg falt for han. For pappa var helten min <3

Back
Topp