Fortell om deres første symptomer...

Sarah78

Elsker forumet
Heja igjen....
Jepp da er EL vel overstått, og det som kunne gjøres er gjort...
Det merkelige nå, er at jeg allerede fra søndag kveld har kjent merkelige "tak", en håndflate under navlen ca. Vanskelig å si når jeg hadde EL, men torsdag eller fredag. Har lest flere historier om folk som kjente egget feste seg etter 2-3 dager.....på alle tre svangerskapene sine....
Ikke noe artig å gå rundt med vondt og tyngdefornemmelse der...livmora kanskje?

Noen andre her som har opplevd noe liknende før de testet positivt?

vil berre sei at eg KRYSSER FINGRENE!! [:)][:D][;)]

Mine symptomer da jeg ble gravid første gangen:

* Ca en uke etter EL begynte jeg å bli skikkelig trøtt og sliten.

* Ca 1-1,5 uker etter EL. Begynte å tisse MASSE! Flere gang i timen, og flere gang om natta. Bare noen dråper om gangen, men det MÅTTE ut!

* Ca 1,5 uker e.EL. Har vanligvis litt utflod, men jeg ble helt tørr. Var nesten litt vondt å tørke meg!

* Fra ca 1,5 uker etter EL. Fikk VELDIG matlyst, men det ga seg fort. Husker en dag på skola: Spiste frokost, sovnet ved pulten og våknet kjempesulten etter en liten stund. Måtte spise enda mere, og holdt på å sovne igjen da... [&:]

* Hadde aldri ømme bryster før, men jeg kjente det liksom sprengte litt inni.. Dette kom også ganske fort, før ventet mens, så jeg var ganske sikker på at jeg var gravid før jeg ventet mensen.

Ble også lett sint, frustrert og tok lett til tårer, men det er jo ganske vanlig rett før mens uansett..

Deler bare litt erfaringer jeg![;)]

Back
Topp