Actrine Forumet er livet 12 Feb 2010 #1 Tenkte jeg skulle meddele at keiserpingvinen kan bli 1.1m høy og må ikke forveksles med kongepingvin!
Tenkte jeg skulle meddele at keiserpingvinen kan bli 1.1m høy og må ikke forveksles med kongepingvin!
lenemor Forumet er livet 12 Feb 2010 #2 Som om noen ville blande keiser- og kongepingvin [:-] Jeg kan fortelle at kuer ikke promper gasser som truer osonlaget, slik mange tror. Nei, de raper
Som om noen ville blande keiser- og kongepingvin [:-] Jeg kan fortelle at kuer ikke promper gasser som truer osonlaget, slik mange tror. Nei, de raper
lenemor Forumet er livet 12 Feb 2010 #4 jeg vet ikke jeg - dette er alt jeg vet om den saken... er det metangass det heter tro? Du glemte å fortelle noe uinteressant forresten, i det forrige innlegget ditt, så nå må du fortelle to i det neste [;)] Jeg har spist fire dundersalt, og har lyst på fler
jeg vet ikke jeg - dette er alt jeg vet om den saken... er det metangass det heter tro? Du glemte å fortelle noe uinteressant forresten, i det forrige innlegget ditt, så nå må du fortelle to i det neste [;)] Jeg har spist fire dundersalt, og har lyst på fler
N namba Forumet er livet 12 Feb 2010 #5 Jeg er svett på bena etter å ha flydd rundt her som en gal i dag.[&:]
Actrine Forumet er livet 12 Feb 2010 #6 Okai TO interessante ting.. hm[8|] JO.. Mannen har hull i sokken sin...[:-] Og så til noe fra gooogle: Tannkrem er bla laget av Sand og kvarts[8|]
Okai TO interessante ting.. hm[8|] JO.. Mannen har hull i sokken sin...[:-] Og så til noe fra gooogle: Tannkrem er bla laget av Sand og kvarts[8|]
evens mamma Elsker forumet 12 Feb 2010 #8 eg fekk bilen igjen fra reprasjonen så tok 15 dagar[:'(]kjørte i rævva på ein bil[:o][:@]glatt neeeida[:'(][:'(][:'(]
eg fekk bilen igjen fra reprasjonen så tok 15 dagar[:'(]kjørte i rævva på ein bil[:o][:@]glatt neeeida[:'(][:'(][:'(]
lenemor Forumet er livet 12 Feb 2010 #10 Det gjør jeg også Olive! Vi har kjøpt ny tv til lillestua.. igjen [8D]
Actrine Forumet er livet 12 Feb 2010 #12 Så koselig Almyrida!!!! Jeg har noe spennende å fortelle at jeg bare må lage en ny tråd...[8D]