Fortell noe positivt som skjedde de siste ukene

Vela❤️

Forumet er livet
Marsipanene 2019
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Vil gjerne høre noen koselige historier fra dere:happy: samme hva det gjelder, jobb, barn, forhold, ferie osv.

Jeg og mannen hadde en kjempefin datenight på lørdag. Skikkelig nødvendig! Hotell, middag, en liten lur på hotellrommet, kino, burgerking i hotellsenga og en hel natts søvn .uten. urolig toddler i midten av dobbeltsenga. Magisk!! Og etterfulgt av en så fin ultralydopplevelse.. samboeren fikk endelig litt mer følelser og «virkelighetsfølelse» rundt svangerskapet og han ble utålmodig med en gang. «Kom ut så jeg får møte deg» :blob3:blob5

Jeg og mannen hadde en kjempefin datenight på lørdag. Skikkelig nødvendig! Hotell, middag, en liten lur på hotellrommet, kino, burgerking i hotellsenga og en hel natts søvn .uten. urolig toddler i midten av dobbeltsenga. Magisk!! Og etterfulgt av en så fin ultralydopplevelse.. samboeren fikk endelig litt mer følelser og «virkelighetsfølelse» rundt svangerskapet og han ble utålmodig med en gang. «Kom ut så jeg får møte deg» :blob3:blob5
Fantastisk:love7

Var til lege med 2-åringen i dag pga han har så løs avføring, så utredes for det.jeg lurte på om det var riktig av meg å dra han med når han er så forkjøla, tett, hoster og tung pust.men innså at det var det lureste jeg hadde gjort. For hun spurte midt i samtalen om han er forkjøla, noe jeg bekrefta. Vi hørte han var tung pust på andre siden av kontoret mens han lekte i andre hjørne. Og da mente hun at det var ikke bra, så han fikk astmamedisin.vi som har vært så mye til lege og legevakt fordi vi har vært så bekymra for pusten hans, men bsre blitt avfeid med at alt er normalt. Når vi hører det veser, og sjekker, og ungen er skikkelig urolig pga vanskelig å puste. Nå traff vi en lege som faktisk kan barn, og skjønner at noe er galt. Håper medisinen kan hjelpe han.

Her er jeg og storesøster hjemme med feber, hoste og ørevondt. Vi koser oss i sofaen og ser tegnefilm. Vi er så heldig at mannen min har laga hjemmelaga fiskegrateng helt ferdig, så det er bare å varme og spise. Vi er så heldig å ha en så fantastisk pappa-mann.

Vi kjøpte nytt hus forrige uke :talk017
Så nå har vi plass til alle ungene når mini kommer :love2

Vi har bestilt ny bil (Tesla model 3) og fikk Mail i dag om at vi har fått tildelt bil og at vi får den i slutten av mars istedenfor juni :D:D:D

• Liker
Reactions: V90
Vi kjøpte nytt hus forrige uke :talk017
Så nå har vi plass til alle ungene når mini kommer :love2

Åå så misunnelig! Vi ser også etter hus, men finner ingenting som passer det vi ser etter. Må være skikkelig godt å ha det i orden! Gratulerer! :happy::happy:

Åå så misunnelig! Vi ser også etter hus, men finner ingenting som passer det vi ser etter. Må være skikkelig godt å ha det i orden! Gratulerer! :happy::happy:
Takk :) stort hus, 4 soverom, 2 bad og loftstue :notworthy og 2 mål tomt laughing6 så nok av plass :wav

Håper drømmehuset dukker opp for dere også :)

Takk :) stort hus, 4 soverom, 2 bad og loftstue :notworthy og 2 mål tomt laughing6 så nok av plass :wav

Håper drømmehuset dukker opp for dere også :)

Åå det høres perfekt ut!! Heldige :woot::woot::woot::D Takk, det håper jeg også :smiley-angelic001:smiley-angelic001 Hadde vært fint å hatt det i orden før baby kommer, men tiden begynner å bli knapp :hilarious:

Jeg har fått mye mer energi de siste to ukene og orket å komme meg mer ut enn å bare dra på butikken:)

• Liker
Reactions: V90
Har vært syk siden lørdag, så har vært hjemme med storesøster som også har vært pjusk. I dag er jeg feberfri og skal på jobb i morgen. Skal bli godt å se andre mennesker.

Nå har vi også kjøpt hus!! :hug007 Tusen kilo letta fra skuldrene nå! Da rekker vi å flytte før baby kommer. Og der kan vi bo helt til barna flytter ut :happy093So happy :gen014

Nå har vi også kjøpt hus!! :hug007 Tusen kilo letta fra skuldrene nå! Da rekker vi å flytte før baby kommer. Og der kan vi bo helt til barna flytter ut :happy093So happy :gen014

Det gikk kjapt gitt, fra Tirsdag hvor dere ikke hadde funnet noe passende til Torsdag har dere kjøpt hus?! :D Må være en rekord :p
Gratulerer uansett!!! :)
Må være deilig å få en slik bekymring av skuldrene :)

Gratulerer!!!!!!

Vi har ikke kjøpt hus som flere her, men kjøpt ny sofa :D haha, glad for det jeg, da den virkelig trengte å byttes ut

Fikk jobb jeg virkelig ville ha!
To dager uten å kaste opp
Nydelig kvalitetsdager med gutten min etter to mnd med utmattelse, depresjon og elendighet xD utrolig deilig å ha litt overskudd igjen.

Vi har ikke kjøpt hus som flere her, men kjøpt ny sofa :D haha, glad for det jeg, da den virkelig trengte å byttes ut
Grattis med ny sofa :D
Etter 4 uker på sofaen her så ønsker jeg veeeeeldig ny sofa. Gud bedre for en møkkasofa! :wtf::p

Back
Topp