Fortell noe om deg selv

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Så på en annen gruppe at dem hadde en tråd hvor dem fortalte en ting om seg selv som vi her inne ikke vet om. En ting om gangen, men gjerne flere innlegg :)Bli med??

Kan begynne: Jeg digger Lars Monsen :)
 
Jeg tør ikke å se Game of Thrones-serien, så jeg leser bøkene i stedet[emoji14]
 
Jeg kaster alltid av meg sokkene når det lir på kveld, blir plutselig så varm i beina i 22 tiden [emoji14]

Samme her! Vet ikke med klokkeslettet, men blir så utrolig varm på føttene utpå kvelden!
 
Jeg tør ikke å se Game of Thrones-serien, så jeg leser bøkene i stedet[emoji14]

Jeg har det motsatt [emoji23][emoji23]
Så hele serien (det som var kommet ut) i fjor sommer, begynte så på første bok, men måtte slutte når jeg innså hvor hardt og trist det var å lese det [emoji85][emoji33][emoji24]
 
Jeg har det motsatt [emoji23][emoji23]
Så hele serien (det som var kommet ut) i fjor sommer, begynte så på første bok, men måtte slutte når jeg innså hvor hardt og trist det var å lese det [emoji85][emoji33][emoji24]

Jeg har litt inntrykk av at de som også har sett serien syns det triste i boka er mye tristere enn for de som ikke har sett serien! Eller, en venninne av meg har det litt på samme måte som deg tror jeg! For det er ikke alt jeg syns er veldig fælt, men som jeg vet visstnok er det i serien. Men så klart det er mye de karakterene må igjennom. Det var spesielt en scene jeg syns var både fin, men også veldig trist! Jeg syns han George R R en utrolig god forfatter altså[emoji4][emoji1376]
 
Okey, fakta om meg - jeg bruker Bh svææært sjeldent, bare på sommeren når je har kjoler på, eller små topper. Fra november- mars bruker jeg nesten aldri bh i hverdagen. Det er fordi størrelsen på puppene er 75A , og det er IKKE mye å se eller vise :))))
 
Har alltid hatet å bruke dongeribukse! Bruker det ute men så snart jeg kommer inn hiver jeg av buksa[emoji28] når jeg var mindre var det kun stillongs som gjaldt, aldri bukse[emoji23]
 
Back
Topp