Fortell noe flaut du har gjort....

LilleOoops

Forumet er livet
Husker på barneskolen,så hadde vi hatt musikk.

Også var jeg såååå forelsket i en fyr,og jeg visst klassen hans skulle ha musikk etter oss,hehe.

Så jeg skreiv med blyant på pulten hans:
Elsker deg ***** ******* Hilsen ***** ****** i 6A,hahaha...

Også når vi kom til neste time,så ringte tlf i klasserommet,og det var da MUSIKK LÆREREN,å jeg måtte komme til musikkrommet UMIDDELBART...
Der satt HELE 8b å flira av meg,å jeg måtte bare sette meg ned,å viske ut alt sammen,PRONTO...

GUuuuuud,tror aldri jeg har vært så flau i hele mitt liv [X(][X(][X(][X(]

Har nok flere på lur også,haha....

når jeg gikk på u skolen så hadde vi en sånn klubb vi gikk på hver tirsdag og fredag.
i 8. var det en gutt jeg likte veldig godt. så jeg og ei veninne sto å snakke med han og kompisen hans, plutselig tar hu vennina mi og drar ned toppen min OG bh'n min. jeg ble så flau at jeg løp rett innpå dass. og som om ikke det var nok så klarte jeg å tråkke neddi doen og ble klissblaut. heldigvis bodde jeg rett ved, så jeg gikk hjem ja :p

I dag er jeg altså sammen med kompisen til han jeg var forelska i og vennina som dro ned toppen er fadder til lillemor :p har jeg ikke tenkt på før nå:p hehe

Jeg har gjort så mange flaue ting i mitt liv at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang..

Jeg husker en historie for mange år siden da jeg jobbet i en sånn 1000-ting butikk.. Så spør en kunde meg om vi selger fiskebørster.. Og jeg sier; ja, fittebørstene er ned første hylle til høyre!
Det ansiktsuttykket til hun damen var priceless og rødfargen min var heller mot lilla!!![8D]

En annen flau ting jeg gjorde var å spørre politi i fartskontroll jeg ble tatt i etter en hyttetur om jeg kunne benytte meg av "arrestanten løslates" kortet og betale boten med Monopol-penger...  De syns ikke det var spsielt festilig og enden på visa var at jeg i hvertfal ikke fikk noen mildere bot[&:] Det som jeg syns var utrolig festilig ble jo bare flaut... hehe.. men jeg ler godt av det den dag i dag[:D]

jeg jobbet på jack and jones/veromoda. jeg sto å stimet noen kjorter. så kom en mannlig ganske ganske pen kunde bort å spurte om han kunne prøve en. da snakker vi sjikkelig pen altså d hollywood smilet osv.. å jeg bare skikker på han med store øyne og sier: jah bare prøv en du, bare vær forsikting så du ikke runker den. (skulle da si at han skulle være forsikting så d ikke ble rynker, siden di var nettopp stimet) å han lo å lo.. å jeg hadde bare lyst å grave meg ned å døøøøø.. hahaha

Jeg, søsteren min og to venner av oss hadde deltatt på skyterstevne og så skulle det være premieutdeling, han som skulle dele ut premiene, han hadde så spesielle øyebryn, de bevegde seg når han snakket, og vi satt å fliret veldig fælt av det, og søstera mi og vennene våre hadde vært oppe å fått premie og så var det min tur, og når jeg skulle ta imot premien så fikk jeg den latterkrampa pga at jeg så øyebryna hans bevegde seg når han snakket. Ble drit flau, det satt minst 100stykker i rommet og pluss at faren til vennene våre tok bilde av det og fremkalte det. og jeg fikk høre det i ettertiden også, fordi søsteren min ble sammen med sønnen til han mannen som delte ut premien.

ORIGINAL: Charlis

Jeg har gjort så mange flaue ting i mitt liv at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang..

Jeg husker en historie for mange år siden da jeg jobbet i en sånn 1000-ting butikk.. Så spør en kunde meg om vi selger fiskebørster.. Og jeg sier; ja, fittebørstene er ned første hylle til høyre!
Det ansiktsuttykket til hun damen var priceless og rødfargen min var heller mot lilla!!![8D]

En annen flau ting jeg gjorde var å spørre politi i fartskontroll jeg ble tatt i etter en hyttetur om jeg kunne benytte meg av "arrestanten løslates" kortet og betale boten med Monopol-penger...  De syns ikke det var spsielt festilig og enden på visa var at jeg i hvertfal ikke fikk noen mildere bot[&:] Det som jeg syns var utrolig festilig ble jo bare flaut... hehe.. men jeg ler godt av det den dag i dag[:D]

Daaaaauver...

ORIGINAL: lena89

jeg jobbet på jack and jones/veromoda. jeg sto å stimet noen kjorter. så kom en mannlig ganske ganske pen kunde bort å spurte om han kunne prøve en. da snakker vi sjikkelig pen altså d hollywood smilet osv.. å jeg bare skikker på han med store øyne og sier: jah bare prøv en du, bare vær forsikting så du ikke runker den. (skulle da si at han skulle være forsikting så d ikke ble rynker, siden di var nettopp stimet) å han lo å lo.. å jeg hadde bare lyst å grave meg ned å døøøøø.. hahaha

ooooh my god,haha jeg får vondt i magen,haha...

ORIGINAL: May1989

Jeg, søsteren min og to venner av oss hadde deltatt på skyterstevne og så skulle det være premieutdeling, han som skulle dele ut premiene, han hadde så spesielle øyebryn, de bevegde seg når han snakket, og vi satt å fliret veldig fælt av det, og søstera mi og vennene våre hadde vært oppe å fått premie og så var det min tur, og når jeg skulle ta imot premien så fikk jeg den latterkrampa pga at jeg så øyebryna hans bevegde seg når han snakket. Ble drit flau, det satt minst 100stykker i rommet og pluss at faren til vennene våre tok bilde av det og fremkalte det. og jeg fikk høre det i ettertiden også, fordi søsteren min ble sammen med sønnen til han mannen som delte ut premien.
haha,flause

Første jeg tenker på av flauser jeg har gjort,er så flau at det ikke er sånn at jeg vil skrive det[8D]

Kort fortalt:

Lørdag,litt vin,telefon i senga,manglende tastelås,hankypanky,kommer borti telefonen,melding fra mamma :"Ikke alt du trenger å dele med meg[;)]"

Trenger jeg si det var lenge til jeg besøkte foreldrene mine igjen?[X(]

ORIGINAL: MilliVanilli

Første jeg tenker på av flauser jeg har gjort,er så flau at det ikke er sånn at jeg vil skrive det[8D]

Kort fortalt:

Lørdag,litt vin,telefon i senga,manglende tastelås,hankypanky,kommer borti telefonen,melding fra mamma :"Ikke alt du trenger å dele med meg[;)]"

Kort fortalt:

oh no[&:][&:][&:]

Kort fortalt:

Åneii så flaut

Jupp, har ei flausa eg blir minna på i alle familieselskap ol......

Eg va vel 12år trur eg, og bror min va 2år. Va på hyttun på fjellet, og der gjekk da dyr å beita innafor et strømgjerde.
Eg va veldig i tvil om da va strøm i da, si eg hadde sett ei litå jenta så turna i gjerdet tidligare samme dag.
Smart så eg e, så spør eg bror min, om han kunne ta i gjerdet, men nei, såpass visste an allerede då, at da gjorde vondt.
Dum så eg va, så sa eg at eg sku holda han i håndå, så kunne han ta på da. Lovte dyrt og helligt, at da IKKJE gjorde vondt!
Nautet meg, tenkte ikkje på at småen hadde på seg støvla, så strømmen gjekk rett i meg!!!! Hoppa t og slapp ut et skrik i forfjamselsen....selfølgeli va da eina tantå mi så såg da heila, og då visste jo heile familien da på et øyeblikk[:-]

FLAUT!!!!!

Kort fortalt:

Kort fortalt:

OMG!!

Noe flaut jeg har gjort....

Hmmmmm.... (hvor skal jeg starte)

Var hjemme hos ei venninne, var vel 12år tenker jeg... Så satt vi å spiste, så sier jeg at en jeg er vokst opp med ikke spiste pølser.. venninna mi spør da om hun er vegiterianer, å da svarer jeg.. Nei, hun er Norsk.. [:)] (jeg viste da ikke hva en vegiterianer var da) HAHA

eller

Skulle på min første fest..  hadde vorsa litt hos en bekjent som kjørte... kom dit vi skulle, i det jeg setter meg i sofaen der (var hos noen jeg ikke kjente så veldig godt), så spyr jeg utover alt.... de får meg i en seng (fortsetter å SPY SPY og SPY),  de presser i meg vann osv osv... så jeg fikk sovet ut litt.. ble kjørt hjem litt senere.. kommer meg inn døra.. spyr som bare det når jeg kommer på badet... Prøvde å ta meg sammen så stefar ikke skulle oppdage at jeg var full... dusja og gikk å la meg.. dagen etter så sa stefaren min... fikk du litt dårlige drikkevarer i går? (snakker ikke med de jeg var hos en dag i dag, fortsatt flau)

eller...

Når jeg spilte hockey...
Så skulle jeg gå i gardeoben for å skifte etter trening (måtte dra tidlig fra trening pga at jeg skulle reise bort). jeg hadde "fast" plass rett ovenfor døra... (den eneste plassen ingen ville ha) A-laget skulle trene etter oss.. i det jeg var ferdig med å tørke kroppen etter dusjen, så kom 2 av a-lags spillerne å åpnet døra (gikk i feil garderobe) å der står jeg kliss naken... FLAUT...
var rundt 14år og A-lags gutta var jo drømmen (har endt opp som gift med en av de kjekke a-lags gutta) hehe

eller......

var en sommer som jeg og kompisene var ute å kjørte båt... vi kjørte både tube (romperister) og vannski... jeg satt en runde i romperisteren... å datt av etter at de kjørte litt jævlig over noen helvetes bølger... når jeg kommer meg opp i båten har jeg mistet bikini toppen min.. [&:] pinlig... gutta lo godt.....

Har vel flere historier.. meeeen tror dette holder i første omgang.. [:D]

Mammas søsken har et landsted de eiger i lag. Et stort hus med 3 fulle etasjer. I første etasje er det 3 stuer, kjøkken, gang og bad, og i 2 etasje er soverommene + et bad, og soverom øverst. En helg var vi der ute sammen med mormor og morfar og Elias la seg tidlig kl 19, så vi hadde da baby callen nede i stuen, så vi hørte om han begynte å grine. Jeg og sambo satt veeeldig tett i sofaen og så på en film og så ble vi så veldig glad i hverandre at vi sneik oss opp på rommet og koste oss litt - og litt mer - all the way [8D] (Rommet er delt i to, så Elias ble IKKE vitne til dette altså, bare så det er sagt liksom!) Ferdig kosa gikk vi blid og fornøyd ned i stuen igjen, la merke til at de smilte litt rart da vi kom ned, så sier mormor etter 5 minutt stillhet: " Vi slo av baby-callen vi. "

DØØØØØØØØØØØØØØØØD.[X(][X(][X(][X(][X(]

En annen flause. Ikke så flau nå da, men var veldig flaut der og da [8D]

Som fjortis var jeg som alle andre veldig glad i musikk og hadde rom i kjellern med musikken på full guffe og pleide å danse på rommet [8D] Og en gang kom pappa brasende inn døren midt i Shakira's "my hips dont lie" og jeg shaka løs!  DØDSFLAUT! Og ikke nok med det at han bøsta meg i et awkward moment han brølte også ut i latter!!! Jeg som trodde jeg var så god å danse [8|][X(]

Back
Topp