Fortell meg om SPINNING!

Vand

Forumet er livet
Svigerinna mi skal ha meg med på det, og enda alle de årene jeg trente på treningssenter var jeg ikke på spinning.... [&:]

Så fortell meg, hvordan er det, og kommer jeg til å dø 4 eller 4445 ganger i løpet av den timen? [8D]

Hihi det kommer an på hvor dyktig du er- om du går i fella som jeg gjorde første gangen[8D].

Instruktøren sier jo bestandig at du må øke belastningen og øke belastningen. Jeg har ingen sykkling erfaring så jeg bare økte sånn at det ble veldig tungt med engang, men da går det ikke særlig lett å øke igjen og igjen i løpet av timen[8D]. Vær litt rolig på belastningsknappen og husk at timen varer 40/55 minutter (alt etter type time.

Du skal jo kjenne det men det skal ikek svi i lårene i 40 min altså[8D]

Syns det er driiiitkjekt selvom jeg hater å sykle. Gi oss en tilbakemelding når du er ferdig er du snill? Lykke til[:D][:D]

Så jeg kan la være å øke og kjøre mitt eget tempo og løp liksom?

ORIGINAL: *skjønningene*

hihi [:D]

GLED DEG [:)]

Det gjør jeg IKKE! [:D]

ORIGINAL: Vand

Ja du skal somsagt kjenne det litt selv på kroppen. Bare ofte instruktørern glemmer å si det underveis. Hun jeg går mest til er kjempe flink og hun gjentar det hele timen: Din time, din utfordring, din topp![:D]

Nivå 1 = Nybegynner, 45-60 min. klasser
Nivå 2 = Middels, 30-75 min. klasser
Nivå 3 = Viderekomne, 60-90

Hvorfor er middels kortere enn nybegynner?[8|][8|][8|]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Ja du skal somsagt kjenne det litt selv på kroppen. Bare ofte instruktørern glemmer å si det underveis. Hun jeg går mest til er kjempe flink og hun gjentar det hele timen: Din time, din utfordring, din topp![:D]

Ok, så hvis jeg er DØD så kan jeg tråkke saaaakte en liten stund sånn at jeg blir gjenopplivet?! [8|][:D][:D][:D][:D]

FY FAEN JEG GRUER MEG! [:D]

eneste jeg kommer på er at det er da mer intenst. Intervaller på en måtte. Flere sanger i oppkjøring, lengre topp og kortere "hviletid" i mellom... vet ikke

eneste jeg kommer på er at det er da mer intenst. Intervaller på en måtte. Flere sanger i oppkjøring, lengre topp og kortere "hviletid" i mellom... vet ikke

OK, da blir det spinning onsdag kl 18.25 [&:][&:][&:][&:] Supert å ha treningsnarkomaner her inne å spørre! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Ok, så hvis jeg er DØD så kan jeg tråkke saaaakte en liten stund sånn at jeg blir gjenopplivet?! [8|][:D][:D][:D][:D]

Haha! Jooo du kan det men du kan forvente mas fra instruktøren så bare se bort i fra det[8D]. Best er at du bare øker litt mindre enn du tror du trenger - det var iallefall slik i mitt tilfelle. Jeg følte at det måtte virkelig føles tungt men glemte å tenke på at jeg skulle ha det så tungt en hel sang, og så kanskje 4 sanger til før jeg fikk hvile[8|][8D]. Bare følg musikken og sykle som om du er ute med ipoden[:D]

Treningsnarkoman er jeg enda ikke blitt men liker å bli kalt det så takker for ros[:D][:D][:D][:D]

Du som liker å sykle - jeg er helt sikker på at du vil like det. Dvs hvis du har en grei instruktør som kan musikksmak[8D]

Haha! Jooo du kan det men du kan forvente mas fra instruktøren så bare se bort i fra det[8D]. Best er at du bare øker litt mindre enn du tror du trenger - det var iallefall slik i mitt tilfelle. Jeg følte at det måtte virkelig føles tungt men glemte å tenke på at jeg skulle ha det så tungt en hel sang, og så kanskje 4 sanger til før jeg fikk hvile[8|][8D]. Bare følg musikken og sykle som om du er ute med ipoden[:D]

Treningsnarkoman er jeg enda ikke blitt men liker å bli kalt det så takker for ros[:D][:D][:D][:D]

Du som liker å sykle - jeg er helt sikker på at du vil like det. Dvs hvis du har en grei instruktør som kan musikksmak[8D]

Liker å sykle fru blom............... Det er greit nok, så vi får se[8D] Skal sitte bakerst, forhåpentligvis nærmest døren! [8D]

Jeg har hørt bare positivt om hun som har den timen, såhe....[;)]

Har enda ikke fått tilgang/inngangskortet, skal etterlyse det i dag etter håndballtreningen[;)]

Jeg gikk MYE på spinning før jeg fikk jentene, og jeg ELSKA det!! Skal begynne igjen til høsten tenker jeg.

Mitt beste tips sånn første gangen er å begynne forsiktig. Instruktøren snakker sannsynligvis ikke direkte til deg, så bare "lat" som om du øker belastningen om du kjenner at du har nådd max. Etter et par ganger så lærer du å kjenne hvor mye du klarer osv..

Og det gjør ikke vondt i rompa om du fortsetter å gå noen ganger...[8D][8D]

ORIGINAL: *MissMe*

Jeg gikk MYE på spinning før jeg fikk jentene, og jeg ELSKA det!! Skal begynne igjen til høsten tenker jeg.

Mitt beste tips sånn første gangen er å begynne forsiktig. Instruktøren snakker sannsynligvis ikke direkte til deg, så bare "lat" som om du øker belastningen om du kjenner at du har nådd max. Etter et par ganger så lærer du å kjenne hvor mye du klarer osv..

Og det gjør ikke vondt i rompa om du fortsetter å gå noen ganger...[8D][8D]

Hvis hun snakker direkte til meg, kommer hun nok til å tisse på seg når hun ser mine "jeg-dør-snart-og-hvis-du-snakker-til-meg-hugger-jeg-hodet-av-deg-øyne"! [8D][8D][8D]

Rompa jah........... den har jeg ikke tenkt på[8D]

spinning er gøy, er tyngst i starten synes jeg,så kommer man inn i det.. Jeg skal på easy xyckling i dag, varer vel 45 minutt eller noe sånt..

ORIGINAL: tosmågull*

spinning er gøy, er tyngst i starten synes jeg,så kommer man inn i det.. Jeg skal på easy xyckling i dag, varer vel 45 minutt eller noe sånt..

flink du er! [:D]

Har kun en ting å si... AUUUUU Rumpa mi!!

Back
Topp