Fortell meg igjen..

[trultemor]

Elsker forumet
Hva jeg kan kjøpe til min farmor til jul, på 86 år???? Hallo! I fjor kjøpte jeg ullpledd. Årene før der diverse telysestaker, så det er liksom brukt opp. Fikk også glassfat og bolle et år. Hun er ikke mye ute av døra pga smerter.

morgenkåpe? natt tøy?

ORIGINAL: tonemoren

Hva jeg kan kjøpe til min farmor til jul, på 86 år???? Hallo! I fjor kjøpte jeg ullpledd. Årene før der diverse telysestaker, så det er liksom brukt opp. Fikk også glassfat og bolle et år. Hun er ikke mye ute av døra pga smerter.

Gavekort på fotpleie.. det pleier gamle folk og like..

Forstørre ett bilde av ungene dine og ramme det inn.

kose dress til innendørs bruk.... si til henne at det er det hotteste blandt litt eldre folk nå

Noe godt undertøy! det kjøper jeg alltid til mine oldemødre på 91 og 94 år :o) Super gave å få og ikke minst noe de trenger og ikke bruker penger på selv ;)

Leser hun??
Hva med en god historie bok fra gamle dager?? gjerne fra hjemplassen/byen hun kommer fra..
D liker gamle folk..[;)]

noe som alltid faller i smak til gamlingene her i slekten er å kjøpe masse mat, kaffe, sild, julepålegg osv ha det i en eske (feks banankasse, esken trenger man ikke bruke penger på)... det er noe de har bruk for, og som de setter pris på!
(og gammalost[:'(]hehe)

ORIGINAL: Inga88

Forstørre ett bilde av ungene dine og ramme det inn.

Sign.

Eller en genser/jaKKE eller noe!

ORIGINAL: stinemille

Noe godt undertøy! det kjøper jeg alltid til mine oldemødre på 91 og 94 år :o) Super gave å få og ikke minst noe de trenger og ikke bruker penger på selv ;)

Hva er godt undertøy til sånne gamlisser da?

ORIGINAL: Mayen82

noe som alltid faller i smak til gamlingene her i slekten er å kjøpe masse mat, kaffe, sild, julepålegg osv ha det i en eske (feks banankasse, esken trenger man ikke bruke penger på)... det er noe de har bruk for, og som de setter pris på!

Vil ikke det fremstå som at jeg synes hun er fattig? Som kjøper mat til henne til jul?

ingen som har kommentert det her iallefall...
kan kle kassen med rødt papir og lage den litt koselig[:)]
Får alltids tak i en liten kasse.. Pampers kassene (de som er 2pkn på rema) er geniale for sånt[:D]

ORIGINAL: dyrset

ORIGINAL: tonemoren

ORIGINAL: Mayen82

Vil ikke det fremstå som at jeg synes hun er fattig? Som kjøper mat til henne til jul?

Ikke hvis du lager en "kose-kurv" med jule-te/kaffe, brente mandler, sjokolade, litt marsipan, duftlys(med julekrydder-lukt kanskje?), et par gode ullsokker osv. Det fikk mine besteforeldre av oss i fjor, og det falt i smak[;)]

Dette er en god ide altså. Tror jeg går for den jeg. Shit, da må jeg kjøpe pampers-bleier også, hehe. Gleder meg til å smådillekjøpe til denne kassa. [:D] Tusen uendelig mange takk igjen, hva skulle jeg gjort uten dere da??

Back
Topp