Fortell meg den morsomste vitsen din!

Futurah

Elsker forumet
Oh yes, i wanna hear it! [8D] 

ehh.. en ape med slips? hihi

nei vitser kan jeg ikke.. men dytter litt da!

Denne er morsom og litt stygg[8D]

Det var en gutt som satt i stua og lekte med togbanen sin,og moren står på kjøkkenet og lager mat,så hører hun sønnen si,alle de med stor pikk går av på høyre side og alle de med liten pikk går av på venstre side,moren sa at slik fikk han ikke lov til og snakke og han kunne gå og sitte på rommet 15 min,da det hadde gått 15 min fikk han lov til og komme inn i stua igjen og han fortsatte og leke.
Alle de med stor pikk kan gå av på høyre side og alle de med liten pikk kan gå av på venstre side og på grunn av den fitta på kjøkkenet er vi 15 min forsinket![8D][8D][8D][8D]

Det var en gang to null-tall som var ute å gikk tur...når de har gått en stund måter de ett åtte-tall. Da sier den ene nullen til den andre: "næh...se der...liiiiite teit med belte!! " [;)]

Lille Nils kom hjem fra barnehagen, og moren spurte hva han hadde gjort denne dagen. "Jeg har lekt med en kassa banana" svarer Nils. Moren syntes det var rart at sønnen hadde lekt med en kasse med bananer i barnehagen, men tenkte at det bare var snikk snakk.
Neste dag, da Nils kom hjem fra barnehagen spurte hun igjen hva han hadde gjort denne dagen. "Jeg har lekt med en kassa banana" svarer Nils. Moren stusser fælt, og dette gjentar seg flere dager. Så en dag når hun følger Nils i barnehagen, spør hun den ene ansatte om hvorfor Nils leker med en kasse med bananer hver gang han er i barnehagen. "Han leker da ikke med en kasse med bananer men en kosovo albaner" :)

En bonde holdt på med å høste inn åkeren. Da hengeren var full, kjørte han opp til låven for å tømme hengeren i siloen. Men under tømmingen falt baklemmen på hengeren av og traff kneet til bonden. Bonden havnet nå på sykehus med ødelagt kne. Han ble liggende der noen dager, og etterhvert begynte han å lure på hvorfor det hele tiden kom nye pleiere inn til han, leste journalen, lettet på dynen hans og tittet og gikk ut igjen. Så på legevisitten neste dag spurte han legen om hva som sto i journalen hans, og legen leste: "Under tømming falt lem ned og knuste kne!"

her er min favoritt for tiden[:D]

Per og Ola hadde vært på epleslang..
Da de var på vei hjem, gikk de forbi kirken.
Ola: La oss gå opp i kirke-tårnet og fordele eplene mellom oss.
Per: Ja, det gjør vi!
På veien opp trappa mistet de 2 epler!
Ola: ¨pytt pytt¨de tar vi på veien ned igjen!
Da de var kommet opp i kirke-tårnet begynte de å fordele eplene mellom seg:
¨En til deg, en til meg, en til deg, en til meg ¨
Da kirke-tjeneren gikk forbi trappen, hørte han der oppe fra: ¨En til deg og en til meg¨
Da sprang kirke-tjeneren for å hente presten å sa: ¨Jeg hørte Gud og Djevelen fordele sjeler i mellom seg!¨
Da følgte kirke-tjeneren presten bort til trappen for å bevise at han snakket sant!
¨Ja så sannelig, sa presten helt forbauset!¨
De gikk opp over i trappen for å se hvordan gud og djevelen så ut.
Menst de gikk i trappen hørte de plutselig: ¨å en til meg, sånn! Da mangler vi bare to der nede i trappen¨ [:D]

Hahahaha! 

Back
Topp