Fortell litt om...

JPSK

Elsker forumet
Dokkar sjøl jenter? :) Vi har jo presentert oss, men e jo litt kjekt å bli endå mer kjent?

Eg jobber som lærer og skriver master i pedagogikk. Syns det e veldig spennende, men eg e litt masterlei. ;) Ellers e eg veldig glad i sosiale happenings, enten det e kafè, en go fest, hyttetur eller andre reiser. Eg liker godt å lage mat og syns Hellstrøm e cool. ;)

Ja, og så e eg ihugga fotballsupporter..... :) :) Og trener Crossfit.

Sånn, det va litt meg, for utenom det å være mamma og kone. ;)

jeg er også lærer :) og studerer engelsk ved siden av, blir en tøff måned framover med mye trøtthet, en trassete snart treåring som krever sitt og litt ekstra, en mann i nordsjøen og tre eksamener... :schocked028ellers så scrapper jeg, går på kafe med jentegjengen, leser om mat (lei av å lage noe for tida..) og gjør noen stakkarslige forsøk på å få i orden huset.. laughing7

Jeg jobber innen forsikring og går samtidig på BI for å ta en autorisasjon sånn at jeg blir enda flinkere på forsikring. Eksamen om en måned. :(
Jeg elsker å fotografere og prøver så ofte jeg kan å fotografere mennesker. Akkurat nå har jeg noen oppdrag på gravide kvinner - litt morsomt. Gjør det fortsatt gratis siden jeg ikke har noen utdanning i det.
Ellers er jeg veldig glad i å gå på loppemarkeder, se på film og bruke de sosiale mediene til det ytterste. Blogger også, men siden jeg har vært så trøtt i det siste så har jeg ikke orket.

Jeg er utdannet barne og ungdomsarbeider, og jobber på småbarnsavdeling i barnehage. Nå driver jeg å tar noen studiepoeng i spes.ped, det er jeg ferdig med i november:)
Jeg er gift, og vi har en sønn på 2 år.
Mannen min studerer også, så vi har ganske travle dager, men når jeg har noen ledige timer, liker jeg å være spesial med venner og trene litt. Ellers strikker jeg litt, og prøver meg på litt hekling:)

Jeg jobber som assistent i barnehage. Trives kjempe godt med det.

Har en hund som vi er kjempe glad i. Så vi liker å gå turer på fjellet:)

trener på sats, liker å lage mat, bake, veldig sosial. Elsker å gå ut å spise, være med venner. foretrekker heller spillkveld enn byen. Men sier jo ikke nei til en fest :)

Back
Topp