Fortell hvordan dere skal feire bursdag til mini!

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Ja, hva skal dere servere i bursdagen til novemberbarna deres, og blir det barne og familiebursdag eller kun familie ett år til?

Har dere tenkt noe spesielt tema til bursdagen?

det blir i det nye huset
så da innvitere vi hele familien
og da blir det litt barnebursdag for hun har jo 5 fettere
fra alderen 6 år til 1 år hehe

Aner ikek hva vi skal servere enten pizza eller gryterett

esther ønsker seg muffins med pynt på.... hehe

her tror jeg det blir en familiefeiring og en vennefeiring[:)]
kommer ikke til å ha noe temafest, men har grådig lyst på de hesteserviettene vi så på Riktige leker[&:][:D]

Her blir det med barn en dag og familie en annen dag. Har ikke tenkt lengre..[:)]

Har endt opp med Tingelingduk og servietter fra Nille... Klarte ikke å dy meg og tenkte å prøve å lage Tingeling på kaka også, i marshmallowfondant. Det var så gøy til navnefesten[:D]

Kanskje jeg lager en kake med Titten Tei på også, hun elsker ham!

Blir nok barnebursdag her i år, med mange barn i nabolaget + noen venner
Og så får det blir "restelag" for familien.[8D]

Kommer bare til å ha fam og ett vennebesøk.
Noe tema har jeg ikke tnkt på tviler på vi kommer til å gjøre det.

Det blir nok bare familieselskap i år også[:)]
Men tenkte og ta med et vennepar som har to døtre på 3 og 5, til hoppeloppeland en dag da, som en kosedag/bursdagsselskap[;)]

Vi har jo også flyttet til nytt sted da, så gleder meg til å ha plass til alle i familien samtidig![;)]

blir nok både barnebursdag og familiebursdag i tillegg til super feiring i bhg! Fikk vite på foreldremøtet hvordan de feirer bursdager der og d e jo skikkelig kongelig![:D] Tenker d blir stas for snuppa! E forskjellig fra liten til stor avdeling[;)]
Har ikke tenkt noe på hvordan d ska feires, men finner ut av d etter hvert. kommer litt an på hvor vi befinner oss da. e jo midt oppi boligjakt og salg så man vet aldri hva som skjer på 1 mnd!

Back
Topp