Fortell, fortell

Hanna C

Gift med forumet
[:)]Føler jo at jeg kjenner dere litt nå, men hvordan ville dere beskrive dere selv? Interesser osv?

Jeg ville vel beskrive meg selv som en hyggelig person med masse selvironi. Jeg er veldig glad i musikk og teater. Har tidligere jobbet som barneteaterinstruktør. Folk sier at jeg er en god lytter, jeg er fryktelig sentimental, og veldig lettrørt. Jeg er forferdelig distre og har tidenes dårligste stedsans[:)] Jeg er også ganske sjenert.

Jeg brenner for dyrs rettigheter.

Jeg er vegetarianer[:)]

Hmmm...Hvorfor skal du være så vanskelig da!?[8|]
-Tja,meg selv. Er vel snill,har iallefall inntrykk av det selv![;)]
Litt dårlig tolmodighet for tida,alt går i ett her...Interesser er barn og data.Og å kjøre rundt på tur...
Noe barna her og syns er moro. Ellers er jeg som mange andre blitt en pepsi max'oman...[8|]

Hmm vanskelig ja..
Kan være litt sjenert blant folk jeg ikke kjenner,
men tiner fort opp!! Er som oftest i godt humør,
blir egentlig sjelden sint, men kan bli fort irritert!!
Men går fort over også!! [:)] Er ganske sentimental
av meg...

Liker å gå turer, sitte på kafe, gå på fjelltur, fiske,
data, brodere(hehe, gamle kjærring tendenser).

Er veldig glad i mennesker, så jeg brenner for å hjelpe
de som har det vanskelig, har stor tro på at selv små
ting, som f.eks. ett smil til en fremmend kan være med
på gjøre dagen god!![:D]

Tja..ikke lett å beskrive seg selv gitt.

Er stortsett ganske snill tror jeg men har innmari liten tålmodighet.Har kort lunte,men er litt opp som en bjørn og ned som en skinnfell.
Er ganske bedagelig anlagt der jeg kan se på rotet en stund før jeg tar det,liker å lage mat og bake men det er dårlig tid til kulinariske utskeielser for tiden gitt[;)]
Er innmari direkte og sier nøyaktig hva jeg mener så det kan man trygt si at jeg har brent meg på noen ganger.De som er mine venner liker den egenskapen tror jeg-da de alltid vet hvor de har meg[;)]Er helt elendig til å lyge så der blir jeg "busta" tvert[:D]

Er jo biolog så det sier vel seg selv at jeg er en ivrig fjellfarer.Er en god del på jakt og fisketurer.Spiller også i storband og har spilt siden jeg var 6 år[;)]

Ellers går tilværelsen min i BARN BARN BARN for tiden..[:D]

Huh - jeg liker ikke å måtte beskrive meg selv[8|]
men føler et visst press her - siden dere allerede har gjort det..[8|]

ok..

JEG TROR at jeg er omtrent sånn:
  • Jeg er veldig glad i musikk og teater.
  • jeg er fryktelig sentimental
  • Er som oftest i godt humør,
  • blir egentlig sjelden sint
  • har stor tro på at selv små ting, som f.eks. ett smil til en fremmend kan være med på gjøre dagen god!!
  • Kan være litt sjenert blant folk jeg ikke kjenner, men tiner fort opp!!
  • Mine interesser er familien og barna.
  • Er ganske bedagelig anlagt der jeg kan se på rotet en stund før jeg tar det
  • Er helt elendig til å lyge så der blir jeg "busta" tvert
  • Er innmari direkte og sier nøyaktig hva jeg mener
ligner litt på enkelte av dere - kan det virke som -
(stjålet litt setninger fra noen av dere.. (håper dere tilgir meg det)
elendig til å komme på ting selv når jeg har det litt travelt og egentlig skulle ha lagt meg...)

Mmmm....interessang lesing detta her..hehehe...

Meg selv ja..skal vi se:

- jeg blir beskrevet som rolig og fornuftig..
- jeg er sånn passe sporty.. spiller håndball!
- har alltid vert litt guttejente... brukte komf.penga mine på snowboard, som jeg kjører fortsatt, moped som er byttet ut med motorsykkel (ble stjelt for noen år sia...) og kjøpte stereoanlegg. [:)]
- har stått litt på waterski og wakeboard (med begrenset hell..hehehe)
- men jeg elsker klær, stæsj og å pynte meg litt!
- syns det er befriende å gå ut en gang i blandt og "vrikke på raua" som jeg sier... men jeg drikker ikke og fra april i fjor har jeg heller ikke røykt! [;)]
- har daglig kontakt med familien min, vi har et skikkelig "familen larkings" bånd!! en for alle, alle for en!
- elsker selfølgelig ungene mine og min samboer
- på dagene er jeg bortsett fra her med dere, ute og triller, på cafe, scrapper, syr eller bare suller litt rundt!

Hmmm det var litt vanskelig men... jeg er snill,grusomt sta,hissig,sær og egen, veldig godt humør. Av interesser så er det dyr,bilder(scrapping),trening(bodypump),Maia  selvsagt, festing og reising.
Jeg har vært og er engasjert i dyrebeskyttelsen. Jeg er medlem av Frp og Røde kors. Jeg driver også med Oriflame på hobbybasis.
Jeg er også fryktelig distre og har en ekstremt dårlig stedsans.(kan gå meg vill i min egen stue)
Jeg elsker country musikk og reiser så ofte jeg har annledning på countryfestival og konsert. Men blir jo ikke så mye nå etter at snuppa kom til verden [:)]

Endelig en tråd jeg kan svare på også[;)] 

- jeg er veldig åpen og ærlig
- snill, har stor medmenneskelighet
- brenner for eldreomsorgen
- engasjerer meg fort i interessante temaer
- liten hissigpropp
- sta som et esel og elsker å ha rett
- elsker å bake og lage mat
- hobbyer blir fiske og brodere utenom barn og familie
- er ateist
- bruker desverre altfor liten tid på meg selv, så jeg forfaller vel ganske
  fort[8|]
- spiser alt av mat bortsett fra ketchup og tomat
- bedagelig anlagt, men liker å ha det ryddig rundt meg. Dessuten er det
  stor forskjell på støv og møkk[;)]
- hater klesvask
- digger fortsatt techno som jeg gjorde for 10 år siden, men har blitt mer
  allsidig med årene

hmmmmm

Jeg er stort sett alltid blid. Barna kan til tider trekke meg litt, men synes jeg er flink å beherske meg. Det skal mye til før jeg blir sint, men når det skjer, skjer det stoooort. Ellers er jeg egentlig et rotehode uten side stykke. Liker ikke å se flekker og Direkte skit, men rent rot kan jeg leve lenge med. Jeg elsker dyr, er glad i en god bok og holder gjærne på med håndarbeide av alle slag. Liker x- ord og den slags hjernetrim. Noe av det deiligste som finnes er å ta seg en riktig lang spasertur. Eller er jeg veldig sosial og elsker å sitte på kafe og bar for å slå av en prat med venner og kjente. Desverre blir det ikke så mye tid til det lenger. Tror det skulle dekke det meste om meg.[:)]

Back
Topp