Fortell, fortell!!

~Blikk~

Elsker forumet
Hvordan fikk pappa'n til spirene deres vite om graviditeten???

Når jeg ble gravid med nr 1 i 2003(lenge siden ja,men husker det godt) så hadde faren reist på jobb på morran og da jeg stod opp tok jeg testen jeg hadde lagt fram dagen før,jeg hadde gått noen dager og følt meg uggen og mensen kom ikke da den skulle..tok nå testen og den lyste mot meg nesten før jeg rakk og tisse på den hehe men var veldig gravid,så ringte faren hans på jobben og fortalte det..Han ble så glad at han nesten begynte og gråte.

Da jeg ble gravid med nr 2 i 2008 var jeg singel men hadde rota med 2 fyrer rett etter hverandre så sleit litt der ja,men jeg trodde det var han siste som var faren og han ble jo glad men nå i ettertid er jeg overlykkelig for at det ikke er han :) 

Han skjoente det naar eg sparng og kasta opp heile tida, sa saa han: Are you pregnant ? og svaret var Yes, og han sa : well i have known that a while...

... jeg bad han kneppe litt på puppene som plutselig var blitt store som ballonger, tunge og knallharde.... da gikk det opp for han at her kunne det være noe på gang... så tok vi en test neste morgen, og det var han som stod og niglodde på den mens vi ventet på svaret....

Vi har ønsket oss barn i et års tid, så jeg hadde for lenge siden kjøpt et lite sett til nyfødt som jeg hadde gjemt i skuffa. Da testen endelig ble positiv, pakket jeg den inn og ga til mannen. Da han pakket opp ble han helt satt ut. Han var så glad at han trodde nesten ikke på det <3

Så koselig å lese!!

Jeg sendte dette bilde til mannen min på mms. Jeg hadde nettopp reist for å være borte hele uka og han misstenkte ingenting, hihi. (hadde bevisst ikke sagt noe, for hadde lyst til å overraske han hvis det ble positiv test og ikke virke som om jeg var innbilt gravid for endte gang hvis den var negativ:P)

Skrev i meldingen "Det ser ut som om du får en unik bursdagsgave i år;)" (han har bursdag i oktober)

Han ringte fortere enn lynet, haha! "Tuller du??!" Han var sikker på jeg hadde finni et bilde på nett og tulla med han... Men han ble veldig glad når jeg sa det ikke var tull!

----
Legger til hvordan det ble gjort første gangen.

Jeg var på do og testa mens mannen sto å balanserte på en stol helt øverst i trappa for å skifte en lyspære. Jeg kom ut fra badet, ganske vettskremt (hadde akkurat hatt en sa) og fortalte at jeg var gravid igjen. Stakkars han kunne fort ha detti ned hele trappa:P Men heldigvis gikk det bra og jeg blei ikke alenemor, haha. 

Første gangen våknet jeg opp i 6-7 tia på morgenen, å tenkte at jeg kunne jo egentlig bare teste i samme slengen siden vi prøvde å bli gravide. Når jeg så den var positiv, så gikk jeg å vekket sambo med verdens største smil, og sa at han skulle bli pappa<3 andre gang, så var tante forsinket med 3 dager. så på ettermiddagen en gang sa jeg at jeg kanskje bare skulle skjekke for sikkerhetskyld. Å denne testen va superpositiv, og jeg gikk ut i stua igjen. så der så han meg i døråpningen men det mest forskrekkede ansiktet, og med en skjelvende hånd med en test med to streker på. i det øyeblikket var jeg så engstelig, redd og ikke klar for en til akkurat nå, for vi skulle ikke starte prøvinga før til juli. mens samboer bare gliste å syntes dette var kjempestas. men nå i dag, kunne jeg ikke vært lykkeligere, og gleder meg villt til å bli tobarnsmamma!><3>

Når jeg ble gravid med snuppa bodde vi ikke ilag, så jeg ringte han å sa at han måtte komme over til meg med en gang, han skjønte vel litt da, men når jeg viste han testen ble han helt satt ut og mente det bare var å ta abort (noe jeg aldri kan gjøre), så ble litt krangling kan man si, men han er den dag i dag veldig glad for at jeg ikke hørte på han da :)

Forje gang (når jeg mistet) vekte jeg han på morgenen å sa at jeg var gravid, når han da våknet skikkelig opp litt seiner måtte han spørre om jeg hadde sagt det eller om han hadde drømt, da ble han veldig glad :)

Denne gangen sa jeg til han kvelden i forveien at jeg skulle teste meg på morgenen, så når testen var positiv så la jeg den bare på badet å skulle vente til han så den, men han gikk aldri på badet når han sto opp så jeg prøvde å tvinge han inn dit, så da kom han på hva jeg skulle gjøre og ble veldig glad når jeg bekreftet det :D

Vi har vært klar for dette lenge, men det har vært litt kluss med syklusen min siden jeg fikk førstemann i juni 2010.

Men nå var jeg så enormt dårlig, og kvalm, sov ikke på nettene, og ingen graviditetstest slo ut. Og vi var litt redde for å glede oss for tidlig, ;Men så gikk det en liten uke, så tok jeg ny test og da var den positiv, og jeg ringte og fortalte det tvert.

Gleder oss masse

Back
Topp