fortell en vits

Den er egentlig veldig veldig dårlig, men som nevnt, jentungen ler så tårene triller hver gang hehe

Den er egentlig veldig veldig dårlig, men som nevnt, jentungen ler så tårene triller hver gang hehe
Lillebroren min hadde en gjenganger i mange år da han var liten :)

Det satt to komler på et gjerde, så datt den ene ned. Så sa den andre: Slo du deg i dotten? ;)

Lille Ole: - Mamma, mamma kan jeg slippe og gå på skolen i dag? Jeg er så dårlig.
Mor: - Hvor er du dårlig?
Lille Ole: - På skolen.

Lille Ole: - Mamma, mamma kan jeg slippe og gå på skolen i dag? Jeg er så dårlig.
Mor: - Hvor er du dårlig?
Lille Ole: - På skolen.
Fnis :p

- Pappa, pappa, se, en kiraff
- Nei, nei, gutten min det heter sjiraff,og dessuten er det ikke en sjiraff,det er en kanel...

Fnis :p

- Pappa, pappa, se, en kiraff
- Nei, nei, gutten min det heter sjiraff,og dessuten er det ikke en sjiraff,det er en kanel...

Haha, merker jeg ikke har fått nok søvn i natt :p

Ole: - Jeg har husarrest, vil dere vite hvorfor?
Vennene: - Hvorfor det?
Ole: - Mamma kalte meg "Son off a bitch"
Og jeg svarte "Yes I am!".

Det var en gang en hest og en mann som spilte kort. Plutselig så så mannen at hesten begynte og tygge på kortene.
- Hvorfor tygger du på kortene? sa mannen.
- Det er jo kløver.

- Mamma kan jeg få litt mer vann?
- Men du har fått masse vann!
- Ja, men det brenner fortsatt på soverommet mitt.

Det var en dame som ble stoppet av politiet. Så spør polititet hvorfor hun kjører 20kmt i 80kmt-sonen. Damen sier at det er jo 20 her? Så sier politiet at det er 80sone, men du kjører på riksvei 20. Så ser han at det sitter tre eldre damer i baksetet, og spør hvorfor hvorfor de ser så grønne ut. "Vi kommer fra europavei 180!"

Det var en gang en mann som gikk på tur så kom en politimann med en hund og sa til mannen:
Politimann: Denne hunden sier at du bruker narkotika.
Mann: Jeg bruker narkotika?
Mann: Det er du som snakker med hunden.

Back
Topp