fortell en vits

lykke-wolf

Flørter med forumet
kom med en tørr, bløt eller teit vits. kom gjerne med en bra en også

Hva er forskjellen på en blondine og verdensrommet?
Svar: I verdensrommet er det håp om intelligent liv.

Ring! Ring!
Blondinen: - Hallo, kan dere fikse pc min?
Ekspeditøren: - Hei, beklager, men dette er en vindusforetning.
Blondinen: Men jeg har jo Windows.

Et ektepar kjører langs en landevei når de ser en skadet stinkdyr i veigrøfta. De stanser, kona går ut, plukker den opp og tar den med inn i bilen.
Hun sier: - Se den skjelver,kansje den fryser, hva bør jeg gjøre nå?
Han: - Sett den mellom beina dine for å få den varm.
Hun: - Hva med lukten?
Han: - Hold for snuten på den.

gullkorn fra barne munn er godtatt også. eller skal vi lage egen tråd om det?

Juan kommer opp til den meksikanske grensen på sykkelen sin. Han har to store poser over skuldrene. Vakten stopper ham og sier:
- Hva er det i posene?
- Sand, svarte Juan.
Vakten sier: - Vi får nå se på det. Gå av sykkelen.
Vakten holder tilbake Juan over natten og får sanden analysert, bare for å oppdage at det ikke er noe annet enn sand i posene. Han frigjør Juan og lar ham krysse grensen.
En uke senere, skjer det samme. Vakten spør:
- Hva er det i posene?
- Sand, sier Juan.
Vakten gjør en grundig undersøkelse og oppdager at posene inneholder ingenting annet enn sand. Han gir sanden tilbake til Juan, og Juan krysser grensen på sykkelen sin.
Denne sekvensen av hendelser gjentas hver dag i tre år. Til slutt dukker ikke Juan opp en dag og vakten treffer på han, på en pub i Mexico.
- Hei, kompis, sier vakten, jeg vet du smugler noe. Det driver meg til vanvidd. Det er alt jeg tenker på for tiden. Bare mellom meg og deg, hva er det egentlig du smugler?
Juan tar en slurk øl og sier:
- Sykler.

Hva er grønt og lukter som gulmaling?
Svar: Grønnmaling.

- Dette beste med internett er at du kan dikte og lyve om alt.
- Bjørnstjerne Bjørnson.

En rasende mann kommer inn på en pub og vifter med en pistol mens han brøler,
- Hvem i *piip* er det som har hatt sex med kona mi?
En stemme høres bakerst i puben,
- Sorry kompis,men du har for lite kuler i pistolen.

Hvor blaute vil du ha dem?

Blondine til legen:
Jeg tror jeg har vann i lungene doktor.
Lege:
Og hva begrunner du det med?
Blondinen:
Jeg blir så vår mellom bena når noen koser med brystene mine

En blondine kommer inn i en bank i Oslo og ber om å få et lån. Hun sier hun skal i Europa på forretningsreise i to uker, og er nødt til å låne 5.000,- kroner. Bankmannen sier at han må ha en form for sikkerhet for lånet.
Blondinen gir ham da nøklene til en splitter ny Mercedes, som står parkert utenfor banken.

Dette fungerte fint, og banken aksepterte bilen som sikkerhet for lånet.
Bankmannen og de andre i banken får seg alle en god latter på blondinens bekostning, som bruker en Benz til 1.8 millioner som sikkerhet for et lån på 5.000,- kroner. Bankmannen kjører bilen ned i bankens garasje, og parkerer den.

To uker senere kommer blondinen tilbake, og betaler de 5.000,- samt renter på 31 kroner. Bankmannen sier til blondinen: " Vi er meget glade for at de ville låne hos oss, men vi er alle en smule forvirret...... mens de var borte sjekket vi dem, og oppdaget at de er multimillionær - de behøver jo ikke å låne 5.000,- kroner ?"

Blondinen svarer: " Hvor ellers i Oslo kan jeg parkere min bil i to uker for 31,- kroner ?"

To tomater gjekk over ein veg, så blei den eine tomaten påkjørt. Så sa den andre "kom an, ketchup";)

Ellers så er det kjekt å vite at....

*hvis du hylte i 8 år, 7mnd og 6 dager, ville du ha produsert nok lyd energi til å varme opp en kopp kaffe(neppe verdt å prøve)

*hvis du prompet uavbrutt i 6 år å 9 mnd, så hadde du produsert nok gass til å lage en atombombe.

*Det menneskelige hjertet lager nok trykk når det pomper blod ut kroppen til å sprute blod 10 meter i været.

*en gris sin orgasme varer i 30 minutter!

*ved å slå hodet mot en vegg bruker du 150 kalorier i timen(har ikke helt kommet over det med grisen)

*Mennesker og delfiner er det eneste dyre slaget som har sex for nytelsens skyld. (HVA MED GRISEN?)

*ett gjennomsnittelig menneske frykter edderkopper mer enn å dø.

*den sterkeste muskelen i kroppen er tungen.

*du kan ikke drepe deg selv ved å holde pusten.
(tenk...... 30 min... griser må jo svime av når de er ferdige....??)

*samlet spiser amrikanere hver dag pizza tilsvarende ett område på 18 mål. pizza? nei takk! (faen 30 sekunder hadde vært sjeft det å)

*det er mer sansynelig at du blir drept av en champagnekork enn at du blir forgiftet av en edderkopp.

*en maur kan løfte 50 ganger sin egen vekt, kan trekke 30 ganger sin egen vekt og faller alltid over på sin høyre side når den er beruset (lurer på hva det var som fikk regjeringa til å støtte den forskninga?)

*isbjørner er venstre hendte (personlig ante jeg ikke at isbjørner hadde hender engang)

*steinbiten har mer enn 27 000 smaksknopper, dette gjør den til dyreverdens nummer 1 når det gjelder smaksknopper.

*en loppe kan hoppe 350 ganger sin egen kroppslengde.(uhyggelig)

*en kakkerlakk kan leve 9 dager uten sitt hode før den sulter ihjel(det er oxo uhyggelig)

*den mannlige bedende"kneleren" kan ikke parre seg mens hodet hans er på kroppen, fordi hunnen begynner akten med å rive av han hodet.(kinky forspill.... lurer på hvilket forspill griser bruker..... 30 minutter....)

* elefanten er det eneste dyret som ikke kan hoppe(noe jeg faktisk ikke finner så snodig)

*strutsen øye er større en dens hjerne (vi har vel alle, når vi tenker godt etter truffet noen som er mer eller mindre nedarvet fra strutsen)

*etter å ha lest dette er alt jeg har å si: pokker ta den grisen!!!!!

HAHAHA

Ååå.. Den som var en gris... :D

Hvis jeg hadde fått ei krone for hver gang jeg ble distrahert, skulle ønske jeg hadde iskrem.

Back
Topp