fortell 3 ting(inspirert)

• Trådstarter Trådstarter !!
  • Opprettet Opprettet

!!

Forumet er livet
VIP
Ja, fortell 3 ting om deg sev som vi ikkje vet[:D]

Kan begynne eg[:)]

-Eg er veeeldig langsint av meg, noe som er veldig plagsomt til tider![8D] 

- eg og min pappa fekk barn i samme år, så eg har en lillesøster som er like gammel som min egen datter[8D]

- Pølse og hjemmelaga potetstappe er favoritt maten min[:D]

- Jeg kan også være veldig langsint av meg, men det er fordi jeg har hukommelse som en elefant og kan være sur i evigheter hvis noen som har gjort meg urett (og er klar over det) ikke ber om unnskyldning. Det lærte mannen seg ganske kjapt[8D]

- Jeg føler meg ganske stygg til vanlig når jeg ikke gidder å ordne meg men med en gang jeg har sminka meg litt så føler jeg meg kjempepen, sminker meg skjelden uansett[8D]

- Jeg er egentlig ganske snill men har mange ganger latt være å gjøre noe fint eller gitt noen noe pga at jeg er redd for at det blir "too much", at det ikke er sosialt akseptert :P

(- Jeg eeeelsker makrell i tomat!)

Det ble 4, gitt :P

Jeg er elendig på kjøkkenet

Jeg har to barn fra et tidligere forhold

Jeg ble mobbet som liten

[;)]

ORIGINAL: *Sperminator*

Jeg ble mobbet som liten

[;)]

[:(] Fy slemme barn....[:@]

3 ting om meg som dere ikke vet...Tjaaaa...

1) Er veldig sta
2) Tar litt tid for meg å ta ironi i ting[:-] Hehe
3) Ikke så glad i å ta husarbeid...Aldri vært det...( inngikk en avtale med søs før, når jeg bodde hjemme...Ryddet hun rommet mitt og det jeg skulle gjøre av husarbeid så skulle jeg skifte på senga hennes[:-])

Jeg er egentlig ekstremt sjenert!

Bruker metoden "silent treatment"  på sambo [8D]

Hater å krangle/diskutere, derfor viker jeg ofte unna og gir meg veldig lett på ting... [&o] Noe som resulterer i at det blir brukt av og til...

ORIGINAL: *Sperminator*

Jeg ble mobbet som liten

[;)]

Me 2.. det sitter godt i enda [&o]
Klem

*Jeg blir veldig fort sur eller irritert om jeg føler noen tråkker på meg, og tar meg veldig fort nær av ting.
og da kan jeg fort bli frekk i kjeften.[:'(]

*Jeg MÅ ha et ryddig kjøkken hvis ikke lager jeg ikke mat[:-]også kan ingen gå iveien for meg når jeg lager mat
for da blir jeg irritert og gidder ikke og lage mat alikavell[8D]

*Hvis noen sier at de ikke tror jeg greier noe, så MÅ jeg gjøre det[:-] Som feks sy på symaskin og lage voksipose, jeg gjore den ferdig på 3 dager BARE på pur faenskap for og bli ferdig.[8|]

- Jeg har null peiling på barnevogner / utstyr......Trenger HJELP!!!!!!!!

- Jeg har hatt gallestein 1 gang til etter jeg fikk fjernet galleblæren i 2008.......legen trodde ikke på meg     angående smertene jeg hadde da jeg fortallte at det var samme smerter jeg hadde før galleblæren ble fjernet.

- Jeg jobber offshore.....enn så lenge.....

1) Jeg har hatt tilbud om jobb som nattklubbsangerinne i Istanbul.
2) Jeg spiser ostepop med skje.
3) Jeg bor ikke i Norge.
[:)]

Hemmmm [;)]
* Jeg har diabetes, og en hel del andre "småsykdommer" (ja, rett å slett den i familien som har fått ALT) [:'(]
* Har vært sammen med min kjære siden jeg var 13 [8|] [:D]
* Er ikke fornøyd med kroppen min [:'(]

1. HATE husarbeid inntenst..

2. E egentlig sjenert ( hihi untatt når æ drekk[;)])

3. Bei måbba på skolen som liten sia æ va feit...

- Blir fort fornærmare og lei meg, har litt dårleg sjølvtillit. Men altid blid utad
- Hater rotete hus men hater oggså husarbeid
- Har kjent sambo siden eg var 15 og har vert i lag sammen lagt i ca 8 år. ( er andre gang me er sammne [:)] )

* blir lett sinna, men skal ikke så mye til for å glede meg heller[:D]

* min mor er og har alltid vært narkoman

* jeg er flink til å kritisere og skryte av andre, også meg selv. noe som er både positivt og negativt.

*jeg er ganske sjenert, og liker dårlig all oppmerksomhet rettet mot meg, da rødmer jeg også....
*har 46 søskenbarn bare på pappa sin side
*har vært bestevenninne med samme jenta siden hun var to år og jeg tre år, og godt og langt vennskap :)

- har ett veldig stort temperament[>:]
- bruker egentlig str. 35 i sko[:-]
- stink på å lage mat og bake kaker ol.

- Jeg liker egentlig ikke barn (men satser på at jeg vil elske min egen)
- Jeg stoler ikke på noen
- Jeg har ekstremt dårlig selvtillit, selv om absolutt alle tror det motsatte!

- Liker ikke å snakke om morgenen. Trenger en time eller fler for meg selv før jeg er klar for å møte andre. Morgengretten er nok riktig ord. Alltid vært sånn.

- Som noen andre sa - Hater rotete hjem, men hater også husarbeid. Har funnet en grei løsning på dette med vaskedama en gang i uka. Da slipper jeg unna med bare lett rengjøring i hverdagen.

- Er vanvittig dårlig på å ordne i hjemmet (kjøpe møbler, gardiner, pynteting osv.). Jeg er ekstremt opptatt av at ting skal harmonere, men er likevel tragisk på å få det til. Skikkelig dårlig selvtillit på det området. Vil jo være en superwoman som er flink til alt, men jeg er ikke flink til dette. Punktum.

Tjaaaa

* Ble operert for svulst i nakken (inni ryggraden) da jeg var 22.

* Har slanket meg 34 kilo de siste fire årene.

* Kopierer lett andres aksent når jeg snakker engelsk - greit nok når jeg ender med å snakke perfekt britisk i London, ikke så greit når jeg høres ut som om jeg gjør narr av folk ved å snakke engelsk med egyptisk aksent i Egypt...

* Flyttet hjemmefra som 16 åring

* Vanvittig lite teknisk innstilt [8D]

* Har en egen rutine på badet om morgenen og blir det feil så må jeg begynne på nytt [8D]

Back
Topp