Fortann 1 og 2 kommer (oppe)

bergfrue

Forumet er livet
VIP
og guttungen er fuuuull av diaré!!! JEEZ! 5 bleier så langt idag... Var på babysang og kafe istad, og plutselig bæsjet han når han spiste og det var jo helt opp til skuldra. Flaks jeg hadde skift med, for det trengs sjelden lenger.. Herregud! Han fikk feber på lørdag og søndag, sånn "tannfeber" - det samme som han fikk da tennene nede kom. Nå er de to oppe sin tur... Yikes, jeg hater diaré, håper det går over kjapt...

Håper de kommer fort ut og at han blir seg selv igjen!:)

Ja, her er de også på vei.. Gir seg utslag i forkjølelse her da... Akkurat som med de to nede (som jeg tror vi også fikk omtrent samtidig? [8D])

Usj.. Bra du hadde skift med ja! Det samme skjedde oss i romjula da vi var på kafé, bæsja gjennom alt, men det var omgangen da :s Så vi har alltid med ekstra skift. Men uansett, diaré er noe herk! Får håpe det bare blir med i dag, og at tenne trenger kjapt igjennom! [:)]

ORIGINAL: kikja

Ja, her er de også på vei.. Gir seg utslag i forkjølelse her da... Akkurat som med de to nede (som jeg tror vi også fikk omtrent samtidig? [8D])

Stemmer det:) Den første brøt gjennom igår, og idag ser det ut til at den andre jobber like iherdig! Forkjølelsen er tilbake her også.... Like de to små ;)

ORIGINAL: FrøkenH

Her kommer også de tennene men merker ikke noe forskjell på henne. Kanskje litt sutrette av og til. Så håper hun slipper billig unna denne gangen også. Stakkars som har hatt feber og diare da [&:] Får håpe det går fort over ja!

Åååh de tenna de tenna,,lillesnuppa her fikk diare når de to første tenna nede kom..hadde opp til ti bleier pr dag..og før det bæsja hun kun en gang i uka...håper de popper ut fort og at diareen forsvinner fortere enn svint :)

ORIGINAL: FrøkenH

[;)]

Back
Topp