Fortalte til jr..

Tonemor87

Glad i forumet
Vi fortalte nærmeste familie i går, inkludert jr på 4. Han tenkte fælt, men sa ikke så mye.. I dag kom det :P Jr klatrer opp i senga nå på morgenen; ligger og lager seg plass; mamma, har du fortsatt baby i magen? Hoppa den ut av munnen din? Den må være der lenge? Hvordan spiser den mat? Med munnen sin på skuldra? Legen må fikse deg :D:D:D

M.O spør ofte hvordan babyen ser ut. og hvordan den kommer ut av magen... vi ser på bildene fra babyverden enn så lenge så får han "følge" med på utviklingen.. og dette med fødsel har jeg ikke kommet til ennå... hvordan forklare en fødsel til en 5 åring, uten å skremme han....

M.O spør ofte hvordan babyen ser ut. og hvordan den kommer ut av magen... vi ser på bildene fra babyverden enn så lenge så får han "følge" med på utviklingen.. og dette med fødsel har jeg ikke kommet til ennå... hvordan forklare en fødsel til en 5 åring, uten å skremme han....
Jr snakker om sverd og ut av munnen :D hvilke forestillinger de har :D

Jr snakker om sverd og ut av munnen :D hvilke forestillinger de har :D
hahahaha gu kor grusomt... :p
jeg har venner som har fått følgende av sine barn.
"ikke spis meg igjen"
og "jeg vil ikke komme ut tissen din igjen" :p hahaha... vurderer å vise han fødelsvideoer...

hahahaha gu kor grusomt... :p
jeg har venner som har fått følgende av sine barn.
"ikke spis meg igjen"
og "jeg vil ikke komme ut tissen din igjen" :p hahaha... vurderer å vise han fødelsvideoer...
Hahaha:D de kan si det mest utrolige :D
ista lurte han på om babyen fortsatt er i magehuset sitt :D

Jeg jobber i barnehage og barna der kan fortelle om mange forskjellige forklaringer de har fått hjemme. Den beste må være at "pappa tok tissen inni babyhullet til mamma også kom det et lite frø som ble til en baby. Når babyen er ferdig kommer den ut igjen av babyhullet" :p

ÅÅÅÅÅÅ, jeg gleder meg sånn til å fortelle det til guttene hjemme!! Yngstemann er så interessert i å se på bildene fra ul med ham inni magen, artig å tenke på at det nå ligger en liten til sånn inni magen!! Men våger ikke å fortelle det enda, tror ikke jeg klarer å bære skuffelsen hans i tillegg til min egen...

Back
Topp