fortalte sjefen min idag at

ma 84

Elsker forumet
jeg var gravid........jeg var råspent på hvordan hun ville reagere, jeg kjenner henne fra før, men dette er jobbmessig, og føler jeg svikter henne når jeg nå har blitt gravid, men hun mente at d var da låv å bli gravid, og hun skulle ikke skulle si noe til den andre sjefen, du er da frisk og fin frm du? klarer du å skjule det en stund til?? så sa hun at dette ordner seg:)

d var så godt å kunne si d til henne:)

Så deilig at det ikke var værre enn det. Heldig du. Hører det er mange som er kjempenervøs når det gjelder å fortelle sjefen. =) Så fint at hun tok det så bra;). En ting mindre å bekymre seg over=) Så man bare kan nye spiren!

Så bra at sjefen din tok det så fint. ELLER det skulle da bare mangle egentlig[;)]. Er da lov å bli gravid som hun sier. [:D]
Er selv spent på hvordan sjefen vil reagere. Hun er klar over at vi prøver, siden jeg sa i fra om operasjonen og grunnen til sykemeldingen for en mnd siden. Hun vet vi har prøvd lenge, så kan vær hun blir litt overasket at det kom plutselig nå. Er usikker på når jeg skal fortelle det, men håper jeg kan vente til vi får ut i sommerferie 2 juli eller når ferien er ferdig. Da har jeg passert 12 uker OM jeg ikke blir dårlig å tenger tilpassning på jobb...

Huff... ja d å fortelle sjefen er ikke altid like lett...
Jeg håper på å kunne vente lengs mulig men viss det går som sist så er d ikke lenge før jeg spyr.... å jeg kan ikke ha ansvaret for ungene i barnehagen å springe på do å spy om morningene... så må nok be om forandring av vakter å kanskje sykemelde meg litt sånn at jeg kan komme senere...
Jeg vet at de kommer til å ta det kjempe fint... men føler liksom for å fortelle det til familien før jobben... å jeg er ikke klar for å fortelle familien ennå....

Så kjekt å få det ut da[:D]

Gleder meg ikke akkurat til å si det til den nye sjefen min, begynner der i morgen å jobbe liksom...

begynner 11 juni jeg..... så litt kjipt ja...........men d jikk bra[:)]

Bra at sjefen tok det så fint[:)]

Det må være en lettelse for deg at det gikk så fint og si det til sjefen:) Kjempe glad på dine vegne:)

For min del håper jeg å klare og holde det skjult til uke 12 denne gangen. Sist gang begynte jeg å spy i uke 6, måtte sykemeldes og sjefen min fikk vite det på den måten. Men det var selvfølgelig ikke noen sure miner:) Regner ikke med at det blir noen problem og si det på jobb denne gangen heller:) Men jeg kjenner vel litt på det selv i og med at jeg kom tilbake etter permisjon i oktober som var så jeg har ikke jobbet så lenge:)

Jeg fortalte i dag jeg også, var sååå nervøs!!! Men det gikk bra, var så redd for det siden jeg har vært en del borte pga en hodeskade jeg fikk for noen mnd siden og er ganske ny i jobben... Men han lo bare [:D]

*kjempepuh*

Back
Topp