fortalte sambo om hvor..

henriette25!

Forumet er livet
mange av dere har så utrolige søte samboere som gjør så mye søtt for dere og til dere..
og som kommer med overraskelser!!
prøvde egentlig bare og hinte litt jeg,siden han ALDRI gjør noe sånt mere[:(]

men da sier han bare : "da får du finne deg en annen en da vettu.."

uff han bryr seg jo ikke.. [:(]

for en dust!!!!!!!! du får rive han litt i ørene og stramme han opp....[:'(]

Kanskje han bryr seg men har sånn stolthet...jeg mener at han kanskje føler at han ikke er god nok når du sier fra...så han prøver å gi litt tilbake...vet ikke...hmmmm

arg.. det sa xsambo til meg oxo.. men etter noen dager kom han med blomster

så mye som jeg har sagt ifra og hintet og selv kjøpt gaver til han,men har ikke sett ett fnugg av en vissen blomst engan..[:(]

føler med deg,jeg fikk faktisk morsda gave,og valentine....Jeg har begynt å kjøpe blmster til meg selv og
hinter da litt at de er til meg fra lille gutt[:D][:D]

Hehe...uff da....kanskje han bare sier det for å overraske deg likevel? [:)]

hva er det for ett svar da? "ja det var lurt!" kan du svare da

ja det sa jeg også ,men da svarte han ikke,gadd ikke bry seg engan..
jævla dust..

kjedelig med mannfolk som skal være sånn... [:o] rett og slett o% romantikk innebygd!??

uff, nå fikk jeg dårlig samvittighet... sambo kom hjem i går med roser og nytt nemi (jeg kjøper alltid det når det kommer ut)... og jeg var i så dårlig humør at jeg nesten ikke sa takk engang... Dèt er ille... [&o]

Hehe...uff da....kanskje han bare sier det for å overraske deg likevel?

tror ikke han bruker 1 år på gave..

Det samme sier samboeren min også[:(]

quote:

ORIGINAL: henriette21

quote:

hva er det for ett svar da? "ja det var lurt!" kan du svare da

ja det sa jeg også ,men da svarte han ikke,gadd ikke bry seg engan..
jævla dust..
hærlighet, for en fyr. skjønner godt at du blir frustrert! Da tror jeg nesten jeg hadde begynt å kjøpe meg småting selv.

jeg skal f.. meg kjøpe roser til meg selv idag..

ORIGINAL: tittilotta

for en dust!!!!!!!! du får rive han litt i ørene og stramme han opp....[:'(]

sign

kjenner meg igjen....selv sitter jeg her uten å ha fått hverken morsdags, valentins eller bursdagsgave...

veldig irriterende når han fikk kjempefin gave til farsdagen og en oppmerksomhet på valentinsdagen! mener faktsik jeg fortjener en liten oppmuntring jeg og

jeg kjøpte valentines gave jeg å.. [:@]

Samme her[&o] Han er ikke litt romantisk en gang. Var det litt i begynnelsen av forholdet,men nå bare jobber han! Men i helgen skal jeg prøve og få det litt romantisk. Da skal vi på konsert og ligge på hotell i oslo. Kankje dere også skulle prøvd noe sant også kan du overaske han med noe[:)]

arg.. det sa xsambo til meg oxo.. men etter noen dager kom han med blomster

så mye som jeg har sagt ifra og hintet og selv kjøpt gaver til han,men har ikke sett ett fnugg av en vissen blomst engan..[:(]
Det også. Har aldri fått en eneste blomst av han! Selvom jeg har bedt han kjøpe det også[8|]
Noen mannfolk alså![:'(][8D]

Hmmm, hvorfor skal han gjoere det bare fordi alle andre gjoer det da?? Mannen min kjoper ikke ting til meg etc, men han tar seg gjerne av andre ting, som vasking og stryking av klaer, hjelper til i huset naar han har tid, kanskje lager middag etc..Teller mer for meg det en aa komme hjem med gaver

mange av dere har så utrolige søte samboere som gjør så mye søtt for dere og til dere..
og som kommer med overraskelser!!
prøvde egentlig bare og hinte litt jeg,siden han ALDRI gjør noe sånt mere[:(]

men da sier han bare : "da får du finne deg en annen en da vettu.."

uff han bryr seg jo ikke.. [:(]

må si at min er sånn og.. eg prøver så godt eg kan å si på en fin måte at det hadde vært fint om han viste at han satte pris på meg av og til, men neida. då klikker det... [:@] men han prøver no da. MEN IKKJE HARDT NOKK!!![:D]

Back
Topp