Fortalte nyheten til søsken

nancy drew

Forumet er livet
Eldste på 8: Haha der lurte dere meg nesten... - Nei det er helt sant, etter jul får vi en baby. -Phø det var ikke lenge det nye gjesterommet fikk være gjesterom... hvor stor er den akkurat nå?

Minsten på 5: E det sant? Har du en inni der? - Ja det er sant. - Fy F**n (første gang vi har hørt han banne) På virkelig?

Joda... slik tok de det...

Eldste på 8: Haha der lurte dere meg nesten... - Nei det er helt sant, etter jul får vi en baby. -Phø det var ikke lenge det nye gjesterommet fikk være gjesterom... hvor stor er den akkurat nå?

Minsten på 5: E det sant? Har du en inni der? - Ja det er sant. - Fy F**n (første gang vi har hørt han banne) På virkelig?

Joda... slik tok de det...
Haha..festlige reaksjoner Gruer meg nesten litt til å fortelle mammadalten av en 2-åring her..."Mammaer kan ha baby i magen sin men ikke du, mamma" har han forklart meg...

Han på 6 hoppet rundt i glede: yes yes yes me ska ha beibi!!! En som har ønsket seg søsken men som trodde det var stopp.

Hun på 10: d blir sikkert kjekt, men d e veldig mye arbeid. Sukk. Håpe d blir ei jenta da, så eg sleppe ein lillebror t :p

Back
Topp