fortalte gubben...

solstreif

Glad i forumet
Sa til min kjære i dag at det er stor sjangs for at vi var gravide igjen pga når vi hadde sex og hvordan jeg føler meg... han sa ja jo han trodde han hadde feilberegna litt denne gangen når det var trykt å ikke hoppe av.. ja sa jeg og at det var første dag i frukt bar perjode ikke dagen etter fruktbar perjode.... sa så til han at hvis det ikke blei no så var det rart å sikkert no galt med oss.. han svarte sjapt, meg er det nå ikke no galt med i hvertfall og du er så fruktbar at det er nok å se på deg...så antar at han ikke stresser om vi blir gravid.. to tre dager til test.... sååå spent

missforstår jeg helt, eller skjønner jeg det sånn at dere ikke er enige om å lage barn?
siden han nevnte å hoppe av?

mmm det er vel heller sån at vi ikke har planlakt noe enda.. for vi hadde egentli tenkt nytt barn i mai 14.. ikke akkurat nå,.. vi driver å kjøper hus og skal flytte å sån nå frammover. men vi blir begge glade for en liten til.. vi er enig om å få to, så er bare tidspungte som ikke stemte som planlakt, men det var det nå ikke sist heller men gjør jo ikke noe det da

Back
Topp