Fortalte det til sjefen i dag

smama

Glad i forumet
Og han ble kjempe glad på vårres vegne

Han sa også at jeg måtte kjenne på min egen kropp, og ikke stresse for å komme tilbake, for det kom jeg til å angre på hvis jeg mistet (er sykemeldt grunnet blødninger)

Phu... er så lettet over å endelig få sagt det :)

Så bra:o)

Nå kan du bruke dagene på å slappe av og ikke tenke på jobben

Så bra med en slik forståelsesfull sjef da :)

Jeg bare utsetter og utsetter å si ifra. Vi er bare to her på kontoret så det merkes ganske godt når jeg er borte. Sjefen var glad på mine vegne sist, men vet hun hadde det utrolig travelt. Men synes jobben er ganske stressende, så jeg ser veldig frem til permisjonen.

Jeg fortalte det i går.  Siden jeg måtte ha fri fra jobb pga tidlig UL på mandagen. 
De hadde en liten mistanke da, og det var veldig forventa :)  så jeg får spesialbehandling pga blødningene, og slipper tunge løft osv... 

Greit med forståelsesfulle sjefer ja :))  Er alfaomega det..

Etter å ha kommet for seint på jobb flere ganger på rad (pga oppkast både før jeg reiste på jobb, og på vei til jobb...), så måtte jeg bare si det. Fikk så dårlig samvittighet.. Så det er vel 3 uker siden jeg sa det til sjefen... Ble også sykemeldt like etter jeg fortalte det, så jeg slapp å fortelle hvorfor da.. Godt å få forståelse. Også er det litt avslappende å ha sagt det.. 

Gleder meg bare til å fortelle det til de andre jeg jobber med nå. Er sykemeldt fram til 11+5, så da sier jeg det når jeg er tilbake på jobb. :)

Skjønner godt at du sa det!! Føles godt etterpå.. :)

Back
Topp