Fortalte det til kommende bestefar idag..

*lmk88*

Glad i forumet
Jeg er ikke av den typen som ringer og forteller ting. Det har jeg aldri vært. Har tlf-angst :S... Så jeg sendte en mld til pappa og sa at han skal bli bestefar i januar hvis dette gikk bra.. Søstra mi var der.. Pappa hadde bare sagt jajaja og stemora mi synes det var dårlig at jeg ikke ringte og sa det... Fordi jeg er voksen...

At en så liten filleting kan ødelegge dagen min :( Begynte å gråte når søstra mi fortalte det :( Søren ta hormoner!

kjære snuppen vår:)
stikker nett innom her og vil bare gratulerer deg såååå mye mye med spiren,kjempe gøy

Skriver for å se svar :)

Brannjente skrev:
kjære snuppen vår:)
stikker nett innom her og vil bare gratulerer deg såååå mye mye med spiren,kjempe gøy

Tusen takk søta :)

Det synes jeg var en dårlig reaksjon fra faren og stemora di. Spesielt når dere har prøvd å få barn så lenge (men jeg vet jo ikke om de vet det...)

Jeg personlig ville nok kanskje ventet med å si det til vi var face to face, men jeg vet om mange som har sendt fek.s mms med bilde el. og det er jo også meldinger og høres ut som fin måte å si det på.

*Secret* skrev:
Det synes jeg var en dårlig reaksjon fra faren og stemora di. Spesielt når dere har prøvd å få barn så lenge (men jeg vet jo ikke om de vet det...)

Jeg personlig ville nok kanskje ventet med å si det til vi var face to face, men jeg vet om mange som har sendt fek.s mms med bilde el. og det er jo også meldinger og høres ut som fin måte å si det på.

Jeg har aldri hatt så veldig godt forhold til pappa og jeg hater å si ting face to face.. Alle i familien veit det.. Derfor ble det på mld. Min søster gjorde det også på samme måte. Men da var pappa sammen med mamma og ikke stemor..

Back
Topp