Fortalte det til barne i dag!

Mortil4_89

Betatt av forumet
Julibarna 2019
Er uke 11 og hadde egentlig tenkt å vente noen uker til! MEN min svigerinne har fortalt det til sine barn. Hun hadde fått høre det av svigermor, selv om jeg ba henne holde det for seg selv noen uker til.... Så nå blir ventetiden lang for de! Men ikke heldigvis fortalt det til dem selv. Prøver å ikke bli irritert, men hormonell spm jeg er må det ut en plass! :greyalien:

Fy flate så dårlig gjort!! Sånt gjør man bare ikke!!!

Jeg plagdes også med det, med en gang jeg fortalte det til en måtte jeg ta hele ringerunden fordi jeg visste de ikke klarte holde tett om det og jeg ville ha sjansen til å si det selv.
Ei viss ei som "bare måtte" fortelle det til ungene og fem venninner den første helgen selv om jeg sa at det ikke var nødvendig å fortelle videre. Som om 11åringen gledet seg mest av alle i hele verden liksom.
Også var det jo hele ringerunden på nytt når jeg mistet :p
Så ja, det suger når man har sånne familier!

Er uke 11 og hadde egentlig tenkt å vente noen uker til! MEN min svigerinne har fortalt det til sine barn. Hun hadde fått høre det av svigermor, selv om jeg ba henne holde det for seg selv noen uker til.... Så nå blir ventetiden lang for de! Men ikke heldigvis fortalt det til dem selv. Prøver å ikke bli irritert, men hormonell spm jeg er må det ut en plass! :greyalien:

Eg hadde blitt sur.
Blir frarøvet å fortelle nyheten selv.
Ihvertfall godt at du fikk fortelle barna det selv :)
Hvordan var responsen?:)

Jeg opplevde med første at noen venninner plapret på fest så «alle» fikk vite det, selv om vi ba om at alle skulle holde tett. Samboeren fikk gratulasjonsmeldinger fra kompiser samme kveld... Jeg klikka!
Heldigvis ringte de selv for å fortelle at de hadde tabba seg ut selv..

Så dårlig gjort med folk som sier ting de ikke har rett på å si:/

Ja, men det er Desverre ingen overraskelse. Så vi ventet lenge med å fortelle svigermor. Ho tror vi ikke skjønner at ho har fortalt det rundt.. :chicken: ho er skikkelig lur tror ho selv.... hinter og hinter og når andre på mirakuløst vis gjetter det så trodde jo ho de visste det :bored::pompus:

Grunnen til at vi fortalte vi alle vi ville fortelle personlig samme helga :p

Blir så sur på folk som ikke klarer å holde kjeft! Er så dårlig gjort, hvertfall når de får streng beskjed om å holde det hemmelig!

Syns du skal ha ros for at du ikke virker mer sint. Jeg hadde klikka i vinkel, hadde skjellt svigerinna mi sånn ut at hun hadde skjemmtes i flere mnd. Man frarøver ikke det å få lov å si at man skal ha barn fra de som faktisk skal det. Så utrolig egoistisk og rett ut slemt.

Back
Topp