fortalt til sjefen

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
at jeg er gravid nå...
siden jeg er sykemldt, så måtte jeg komme innom, og gjøre en oppfølgingsplan (var jo ikke noe å gjøre hehe siden jeg ikke kan gjøre noe)
men sa ting som det var, grudde meg veldig, siden det er mannlig og alt, føle ikke helt de forstår alt...men det jeg fortalte:
kort fortalt prøvd å blitt gravid i 2,5år, vært gjennom mye, en del prøverørsforsøk, og endelig så har vi fått det til, men har fått blødning, så derfor jeg er sykemld for må holde meg i ro..
skal på ul i neste uke, og håper alt er bra så da er jeg på plass på jobb neste mandag.

ble litt paff sjefen min, tror ikke det var noe sånnt han forventet hehe, så sa ikke så mye, annet at det var greit han visste åssen det lå ann med meg om hvorfor jeg er en del borte, og ønsket meg lykke til :) og han skulle ikke si noe, han hadde taushetsplikt, for jeg sa det skal ikke ut før jul :P
så var igrunn ikke noe å grue seg til...glad for at det er gjort, så kanskje han skjønner mer hvis jeg blir borte fra jobben i ny og ne...

ja eg godt å få det sagt:) her har sjefen visst det en stund, men jeg har sakt opp da og har to uker igjen der:p

Så godt å lese,
jeg gruet meg og veldig til å fortelle det til sjefen. Men han ble kjempeglad og sa at om jeg ikke turde fortelle det til de andre, så kunne han gå inn å rope hipp hipp hurra, og si det høyt for meg. hehe

Jeg sa det selv til sjefen min når jeg var 7 uker på vei. Jeg fælte jeg måtte si i fra slik at han viste hvorfor jeg ikke klarer å holde samme tempoet på jobb som før. Jeg har ikke vært borte en eneste dag da... Men har slitt litt med å holde det tempoet jeg har brukt. 

Jeg så heller ikke frem til å si det til han og var veldig spent på reaksjonen. Han har vist en enorm støtte, spør meg hele tiden om hvordan det går, jeg får beskjed om å ta ting i mitt eget tempo og at jeg ikke skal løfte tungt. Jeg angrer overhodet ikke på at jeg sa det til han. :) Han har også fått taushetsplikt da vi også tenker å holde det hemmelig frem til jul :)

Back
Topp