Fortalt til kommende mormor!

Honningblomsten

Forumet er livet
Da har jeg fortalt det til mamma! Hun er den eneste som får vite det så tidlig, bortsett fra besteveninna mi. Hun ble ikke sur som jeg hadde fryktet! Hun sa at dette blir spennende, og at det blir koselig :) Hun sa også at det er bra vi er unge og spreke :P
Jeg er skikkelig letta egentlig. Men jeg vet at det værste blir å fortelle svigers.. Å det gruer vi oss utrolig mye til! Svigermor er veldig sånn at det skal være en god del aldersforskjell mellom barna. Jeg tror de kommer til å syntes vi er dumme som får med bare 2 års mellomrom..

Så bra! :) Har selv sagt det til kommende tanter og onkler, mormor og morfar, oldemor og gumor i dag. Er 10 uker på vei. Gruet meg veldig, men fant ut at det var best å bare få det gjort. Nå vet familien det, de taklet det bedre enn forventet så nå er det ikke så "farlig" med å skjule det lengre. Anbefaler alle som gruer seg til å bare få det unnagjort, da gjør man plass til andre tanker i hodet og slipper å gå rundt å tenke og bekymre seg over det :)

Så bra!! Her skal vi fortelle det til mama&papa når de kommer hjem fra syden på tirsdag! Håper de tar det like greit som svigers

Så bra at det gikk bedre enn forventet, ingenting er bedre enn det. Håper det går like greit med svigers. Lykke til.

Så bra at hun tok det sånn.
Håper sigers tar det like fint...

SÅ gøy :) 
Da vi var hos gyn for å få konstantert antall uker på veg, ble han glad på våre vegne å mente at det var på tide- (vår første er født mars 09) , Barna skal jo ha hverandre, vi voksne er jo ikke her for alltid.... 
Selv har jeg søsken som er 4. 6 og 10 år yngre enn meg å jeg ser jo det at med hun på 4 år yngre så er det tettere bånd enn med han på 6 år under.... 

Tror at barna har godt at det er 2-3 år i mellom, da rekker de å bli kjent med foreldrene sine, forstår litt mer av dette med å dele og de får glede av sitt yngre søsken.... 

Back
Topp