Fortalt svigers i dag:)

Carro_suss

Glad i forumet
Da var det endelig fortalt til kjærestens familie:) (mor,far og søstre) dem ble kjempe glad:) synn at svigermor skulle på kino akkurat når vi kom for å fortelle det, så fikk skrave vidre om alt hu lurte på:) men godt å fortelle det:) gubben reiser i natt på Nordsjøen så ville de skulle vite det før han reiste:) da er det bare svigerfarmor igjen som skal få høre det når han kommer hjem fra sjøen. Eller så er det å vente noen måneder til resten av værden skal få vite det:)

Å, så deilig å få fortalt det! :) gleder meg til det. Fortalt søsteren min idag, hun ble så pad at hun glemte å gratulere :p

Så morsomt!:) gratulerer med å kunne fortelle hemmeligheten:D det er så godt!:) hvor langt er du på vei?:))

har delt det med ei vennine som har ei på to mnd og 3 arbeiskollegaer, men familie har jeg ikke sagt noe til enda for alle er slike slarvefolk..tenker at det er kjedelig hvis hele bygda vet det om det skulle gå galt denne gangen også.. men har lyst til å fortelle det om ultralyden går bra

D5Pdp1.png

Å, så deilig å få fortalt det! :) gleder meg til det. Fortalt søsteren min idag, hun ble så pad at hun glemte å gratulere :p
Jaaaa jeg veit:) er alltid like godt å fortelle:) Søstra mi måtte jeg ringe personlig, så jeg var sikker på at hu fikk vite det fra meg:)

Så morsomt!:) gratulerer med å kunne fortelle hemmeligheten:D det er så godt!:) hvor langt er du på vei?:))
Er bare 5 + 2 så leeenge igjen:) men jeg er positiv til at alt går bra:) så ville gjerne dem skulle vite det min nærmeste familie:) koselig å sitte å prate om graviditet samt ha noen å spørre om hjelp om det er noe :)

har delt det med ei vennine som har ei på to mnd og 3 arbeiskollegaer, men familie har jeg ikke sagt noe til enda for alle er slike slarvefolk..tenker at det er kjedelig hvis hele bygda vet det om det skulle gå galt denne gangen også.. men har lyst til å fortelle det om ultralyden går bra

D5Pdp1.png
Ja det er skrekken for meg å:) skal holde det sjult så lenge jeg kan fra jobben, og dette er en liten bygd:) så håper ikke jobben får vite det før jeg får sagt det:)

Gleder meg til vi også skal spre "budskapet" ;) men det blir nok ikke før i uke 10, etter 1.svkapskontroll eller tidlig UL ;)

Er bare 5 + 2 så leeenge igjen:) men jeg er positiv til at alt går bra:) så ville gjerne dem skulle vite det min nærmeste familie:) koselig å sitte å prate om graviditet samt ha noen å spørre om hjelp om det er noe :)

Åå,så koselig,er jo et stykke på vei alt da:) godt å ha noen å snakke med å spørre ja,helt enig:) gratulerer nok fn gang:D er det første eller?:)

åh så kjekt!!! :) Eg glede meg faktisk mest til å fortelle det til svigermor, siden hun har mast etter et nytt barnebarn i evigheter nå! Så hu komme te å bli overlykkelig. :) Eg fortalte det til søsterå mi i går, å hu blei jo heilt i 100! :p (sorry jenter at eg skrive bokmål og dialekt!) hehe.

Back
Topp