Fortalt nyheten til barna :)

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Det ble en gledens dag i går, barna ble i fyr og flamme over å skulle bli storesøsken.. Det var så moro å dele dette med dem :Heartred Gutten min på 8 har gitt magen min kos flere ganger allerede og jenta mi på snart 6 prater til magen alt!! De er så gromme altså!!

Gleder meg til babyen begynner å sparke slik at de kan kjenne det!!

Så morro! :) Mine også ble veldig glade. Mest minstemann, for han skal bli storebror til babyen og da blir han STOOOR!! ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så herlig:-D vi fortalte det også til kommende storebror her om dagen. Egentlig ville jeg vente til etter oul, men det vare glapp ut av oss:-p
Er bare 14uker og han er bare 3, så vente tiden blir nokk lang og ikke minst forvirringen hvis noe går galt.. Men gla ble han, koser med magen hele tiden;-)

Og det er så stas... Her er "storebror" bare 4, men snakker til magen, gir den nattakos osv.... Tenk at vi skal få enda en slik fantastisk skapning da...... Heldige vi er!! :-)

Så koselig! Barna snakker mye om baby for tiden, og vi har veldig lyst til å si det. Men pga smitten av parvoviruset vil vi vente ihvertfall til etter at vi har vært på haukeland. Skal på den utvidede ul'en om to uker. Gleeeeeder oss til å si det (hvis vi får gode svar da).

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har sagt det til den nærmeste familien og tenkte det var lurt å inkludere barna siden de er såpass store! Vil ikke at de skulle snappe det opp av andre :-)
Vi er utrolig heldige som får oppleve dette fantastiske ♡
Lovet å la de lytte til babyens hjertelyd i dag, det var stoooor stas :-)

Så koselig!

Her er også storesøster i fyr og flamme over å bli storesøster! Gleder seg masse. :) "Har du stor mage nå?" "Når kommer babyen???". "ååååh, *sutresutre* jeg vet ikke hva babyen skal hete!!!" Hun er nå søt da.

Back
Topp