Fortalt jobben?

Alveskatt

Glad i forumet
Har alle fortalt sjefen på jobben det her?
Har egentlig lyst til å vente litt til (vil at alle i failien skal vite først), men samtidig vet jeg at de vil vite så tidlig som mulig mtp evnt tilrettelegging...

Jobben fikk vite det veldig tidlig, for jeg måtte ut i sykemelding. Håper jeg kan være tilbake på jobb snart, med tilrettelegging!

Jeg fortalte det allerede i uke 6... dette fordi jeg ikke følte meg veldig bra.. og var i helt ny jobb! Så da fant jeg ut at det var best å være ærlig :)

Fortalte det sist uke. :)

Jeg fortalte det i uke 10, da hadde jeg vært s.m i 5 uker pga ekstrem svangerskapskvalme, og uken etter var det julebord. Alle tok det fint, og "visste" det egentlig...

Fortalte det i uke 12. Veldig glad for det siden jeg måtte ha litt tilrettelegging og nå som jeg har blitt sykemeldt i 2 uker. enklere å snakke med sjefen om det da. :)

Jeg fortalte den ganske med en gang da jeg trengte tilrettelegging pga bekkenet. Noe jeg ikke fikk og endte med full sykemld. Endelig etter snart to mnd mas fra meg har hun tatt til vett og lag egne vakter til meg, så i desember sal jeg jobbe 50%... :D Gleder meg... Når desember er nesten over skal vi sette oss ned å planlegge januar, og slik fortsetter vi frem til permisjon eller så lenge jeg klarer..

Fortalte det da jeg var 6 uker faktisk, men bare til sjefen min selvsagt. Jeg var så sliten og hadde noen reaksjoner som jeg følte ville forklare.

Resten av gjengen fikk vite det på personaltur i uke 9-10. Orket ikke spille noe skuespill.

Fortalte faktisk i dag :) U11+5, hadde medarbeidersamtale så benyttet sjansen :)
Glad for at det ikke blir så hemmelig lenger, trenger litt forståelse innimellom...

Fortalte det i uke fem for jeg kunne ikke ta mer vikartimer pga. bekkenet. Så ble jeg jo sykemeldt uka etter, så greit at de vet hvorfor.

Jeg fortalte det i uke 6. Angrer ikke et sekund på at jeg gjorde det. Har fått god tilrettelegging og de er veldig flinke til å ta hensyn og ta vare på meg. :) Ble sykmeldt i 2 uker pga kvalme og oppkast..

Jeg fortalte det til avdelingslederen min i uke 10+4.Dei andre sa jeg det til i uke 12. Noen vet det ikke enda,men rykte går,og magen vokser så er bare spørsmål om tid før alle vet det

Åjsann, tror jeg har rekorden for å si det tidligst til sjefen: var bare 4+1! Men var nødt til å si det, trenger ganske mye tilrettelegging i min hektiske jobb, var endel funksjoner jeg følte jeg ikke ønsket å bli satt opp på, ønsket heller ikke å ha nattevakter, da noen sier dette kan gi økt fare for aborter, og vel, føler jeg har hatt min dose med det.. Så ville ikke ta sjanser. Resten av kollegene mine fikk vite det ut i uke 6. Får så enorm støtte, alle forstår de ekstra pausene, forstår at jeg er litt sliten. Dessuten kjempedeilig å ha så mange "på lag", alle krysser fingrene for at dette går bra<3:) Skal alltid si det tidlig på min jobb:)

Jeg måtte også si det tidlig. Var borte noen dager pga kvalme og generelt crappy form, og da jeg kom tilbake ønsket jeg litt tilrettelegging.. Det lot seg heldigvis gjøre, så jeg er fremdeles i 100% jobb, med en herlig liten pause midt på dagen for å "samle" meg til resten av dagen :) Alle på jobb vet det nå, pga en del situasjoner hvor de må "steppe inn" for meg. (Haha, hva kan man skrive uten å tulle med taushetsplikten?? :P )

Jeg sa det for ei uke siden, pga jeg ble sykemeldt 100% pga veldig lav blodprosent og i tillegg var jeg helt utslitt og sov mesteparten av tiden jeg var hjemme. Jeg var da ca 10 uker på vei. Det gikk helt greit å fortelle det, de gratulerte meg, men jeg føler det ligger noe surt bak "gleden" også...

Fortalte det i uke 9, og sjefen snakket ikke til meg på en uke *hurra* :angry4 Da uken var gått så rant begeret over hos meg og jeg ringte han å sa hva jeg følte om behandlingen. Han beklaget, og skyldte på vond rygg, at det var derfor han ikke hadde så mange ord.. JAAAAJA

Jeg fortalte det etter UL i uke 7+2 da hadde jeg gått å grudd meg siden 3+2 og positiv test og måtte bare få det overstått, det gikk overraskende bra, fortalte det til en annen kollega før det... i uke 4 + et eller annet

Back
Topp