L Lille92 Forelsket i forumet 12 Okt 2015 #41 *mamma07og09* skrev: Uff, det er ikke noe kjekk reaksjon :-( vet du hvorfor hun reagerer slik? Klikk for å utvide … Sikkert fordi hun er lærer og ville at jeg skulle bli ferdig med utdanningen først...
*mamma07og09* skrev: Uff, det er ikke noe kjekk reaksjon :-( vet du hvorfor hun reagerer slik? Klikk for å utvide … Sikkert fordi hun er lærer og ville at jeg skulle bli ferdig med utdanningen først...
Musketer Flørter med forumet 12 Okt 2015 #42 Sa det til begge parene i uke 7/8, pga at jeg har vært så dårlig, og ville ikke ag de skulle bli bekymret.
Sa det til begge parene i uke 7/8, pga at jeg har vært så dårlig, og ville ikke ag de skulle bli bekymret.
BiensBlomst Blir kjent med forumet 12 Okt 2015 #43 Sa det til foreldre i uke sju. Fikk besøk i høstferien og det var ganske vanskelig og holde det skjult siden jeg er så dårlig
Sa det til foreldre i uke sju. Fikk besøk i høstferien og det var ganske vanskelig og holde det skjult siden jeg er så dårlig