Fortalt foreldre og søsken om nyheten!

Vi fortalte det til familie allerede i veke 5 :-) Vi rekna med at eg kom til å få hyperemesis denne gangen også, og då var det like greit å fortelje familien det før eg blei sjukemeldt.

Fortalte det til foreldrene mine og nære venner, når jeg selv fant det ut. Ville ha støtten om noe gikk galt og så:-)

fortalte det til to nære venninner med engang jeg fant det ut, og familie 2 dager etterpå :) Blei sjukemeldt pga kvalme et par uker der igjen, så greit de visste om det.. Uansett om det gikk galt eller ikke, var det deilig å ha støtte og forståelse for at jeg var gravid :)

Fortalte det til nærmeste familie og venner når vi fant det ut, da var jeg litt over 7 uker på vei :)

Fortale det når vi fant ut av det i uke 4-5 :) Var egentli greit når vi trengte litt ekstra støtte i uke 7.

Fortalte det kun til to nære venninner når jeg fant ut at jeg var gravid. Siden vi mistet i januar ønsket vi å holde det for oss selv en stund, hvis alt fortsatt ser bra ut på ul på fredag slipper vi nyheten for familien :-) flere mistenker at jeg er gravid allerede så kommer nok ikke som et sjokk ;-) hehe

Back
Topp