Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Og det gikk helt fint Nå har de begynt å tilrettelegge litt for meg, slik at jeg slipper å ta de tyngste pasientene Så det er deilig Da er det bare 6 uker igjen til den magiske grensen.. Tiden går jo sååå seint!
Godt å høre at noen har en skikkelig sjef her ble hun sur fordi jeg kom med sykemelding pga kvalme. Da sa jeg grunnen og hun sa ingenting, ingen "så kjekt,gratulerer" eller noe.
Jeg har IKKE sagt det til sjefen, gruver meg! Jeg er ute i permisjon med vesla på 7,5 mnd, og kommer til å gå rett inn i ny permisjon uten å være tilbake på jobb.
her så sjeffen bare gratulerte og sa at han og kona venter også bare at ho er 16 uker på vei og ho var også veldig dårlig de første ukene jeg har vært sykemeldt siden jeg fikk vite at jeg er gravid og han bare sa at jeg må ta dentid jeg trenger
Fortalte sjefen for en uke siden. Da var jeg 8+5. Hun gratulerte og ble glad på våre vegne. Så nå ser hun ikke misfornøyd på meg om jeg ikke orker like mye som før. Det må en del tilrettelegging til etterhvert, men det har vi ikke snakket om ennå.