Fortalt det til sjefen

Vossataus

Flørter med forumet
Og han ble kjempe glad og rørt :)
Er ikke så langt på vei, men siden han behandler meg nesten hver uke fant jeg ut at det var lurt å la han vite det :)
Føler meg som verdens helligste som har en så snill og god sjef.

Når forteller dere det til arbeidsplassen og hvordan tar de det tror dere?

Mamma til tullemor på 4 år. Bruker iPhone appen :)

Så koselig:)
Jeg skal ha 3 ukers ferie nå, så sier det nok når jeg kommer tilbake derfra.
Er en annen kollega av meg som skal ha baby i slutten av januar, så spørs om han blir veldig happy:/ Vi er ikke så mange på avdelingen her, og at vi bøir to stk borte så lenge...:/
Men, ikke mitt problem:)

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Fortalte det på tirsdag jeg. Måtte det slik at han får ordnet noe tilrettelegging for meg. Han tok det fint han. Gratulerte og var glad på våre vegne :-)

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

fortalte det før jeg gikk ut i ferie. fikk gratulasjon og var glad på våres vegne.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har ikke tenkt å fortelle det før jeg må. Jeg er i vikariat til en som er gravid, og det er flere som er ute i svangerskapsperm nå. Vi er nesten bare jenter på jobb og det er manko på fagarbeidere hos oss til daglig...

jeg fortalte det til sjefen å alle mine kolegaer samme dagen som jeg fant det ut..da var jeg vel 4+2. følte jeg bare måtte sånn at dem kan vise litt hensyn og at jeg kan få litt til rette lagt siden jeg mista sist. er 5+3 i dag. jobber på sykehjem

Venter så lenge som mulig. Er avhengig av tilrettelagt arbeid etterhvert, for jeg kan ikke jobbe med "klientellet" vårt, sånn som jeg gjør til vanlig. Men så lenge det ikke syns at jeg er gravid, og jeg ikke har problemer med å utføre jobben min, tenker jeg at jeg ikke gidder å stresse med det.. Forteller ham det rundt de magiske tolv ukene kanskje? :) Han kommer i alle fall til å ta det rimelig kuli. Han er en fantastisk sjef!

Og han ble kjempe glad og rørt :)
Er ikke så langt på vei, men siden han behandler meg nesten hver uke fant jeg ut at det var lurt å la han vite det :)
Føler meg som verdens helligste som har en så snill og god sjef.

Når forteller dere det til arbeidsplassen og hvordan tar de det tror dere?

Hva mener du med at han behandler deg hver uke ?

Blir ikke å si noe før etter uke 12. Dessuten er min sjef på ferie nå, så jeg lar det ligge ;) men min nærmeste kollega kommer til å begynne å lure. Ikke vil jeg ha kaffe, drakk mye kaffe på jobb. Drar til lege, sykehus, behandling ;) så får se hvor lenge jeg klarer å holde det skjult for henne.

Jeg kommer til å vente til en evt tidlig ul eller til hvertfall uke tolv. Lenge til da jeg er jo kun er 5+1.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kommer ikke til å fortelle det før noen spør. Jeg er vikar for ei som er i svangerskapspermisjon, og jeg har ikke fått forlengelse. Så sånn sett trenger jeg ikke å fortelle det før det synes og folk spør.

Jeg kommer nok til å vente te jeg er minst 12 uker, så får jeg se da! Er jo i form så ingen som lure på jobb heller.. Går en del oftere på do da, men fortsatt få på jobb enda, så trukke de tenke no over det.. :)

Kommer nok til å fortelle det om en ukes tid:) mistet sist og var glad fordi jeg hadde fortalt det før..man trenger støtte uansett hvilken vei det går:)

jeg hadde ingen problem å frotelle ti sjefen siden det er mamma som drive :) og va kjempe gla for våre vegne.. no venta vi på å vite hvor langt jeg er på vei siden jeg ikke har normal mestrasjon. Har time på tirsdag :)

jeg hadde ingen problem å frotelle ti sjefen siden det er mamma som drive :) og va kjempe gla for våre vegne.. no venta vi på å vite hvor langt jeg er på vei siden jeg ikke har normal mestrasjon. Har time på tirsdag :)

Åh så spennende det blir i morgen :) lykke til hos legen.

Back
Topp