Fortalt det til sjefen idag :)

*trinemor*

Gift med forumet
Gruet meg litt, selv om jeg vet at hun er grei og bare blir glad på mine vegne :)

Hun ble ikke overrasket, siden Snuppa snart er tre år og hun vet at vi har lyst på en til :)

Deilig å ha fått sagt det :)

Imorgen skal vi ha avdelingssmøte, så da skal jeg fortellle de nærmeste kollegaene også :)

Så koselig at hun reagerte bra, skulle egentlig bare mangle :D

så koselig! Godt å få det overstått :-) Lykke til i morgen!

Så bra! Gruet meg til å fortelle det selv,men sjefen min tok det også veldig pent. Men jeg får meg liksom ikke til å si noe til de andre på jobb

Fairy skrev:
Så bra! Gruet meg til å fortelle det selv,men sjefen min tok det også veldig pent. Men jeg får meg liksom ikke til å si noe til de andre på jobb

Jeg kommer heller ikke til å si det til hver enkelt på jobb, håper jungeltelegrafen tar seg av det ;) men de fire andre på avdelingen tenkte jeg å fortelle det til siden de er sammen med meg hver dag.....

Kan tenke meg det var deilig å få sagt det til sjefen. Jeg fortalte det til sjefen før sommerfereien, men ventet med å fortelle det til teamet mitt til etter ferien. De tok de pent de også. Resten av folka på jobben har ikke fått vite noe enda. Håpet litt på denne jungeltelegrafen jeg også, men ser ikke ut som den har begynt enda ihvertfall.

Kan tenke meg det var deilig å få sagt det til sjefen. Jeg fortalte det til sjefen før sommerfereien, men ventet med å fortelle det til teamet mitt til etter ferien. De tok de pent de også. Resten av folka på jobben har ikke fått vite noe enda. Håpet litt på denne jungeltelegrafen jeg også, men ser ikke ut som den har begynt enda ihvertfall.

Back
Topp