Fortalt det til noen enda?

Brigdid

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Jeg har så lyst til å fortelle att jeg er gravid, men vi har bestemt oss for å vente en stund med å fortelle det. Er jo bare 5 uker på vei.
Når har dere tenkt til å fortelle det?

Har sagt det til alle foreldrene, et par venninner, sjefen på jobb(måtte det i forbindelse med en aktivitet vi skulle ha), og søstern :) Jeg klarer ikke å holde det hemmelig for folk jeg ser hele tida, og dessuten skjønte de det da jeg slutta å røyke :P

Er også 5 uker på vei og har mest lyst til å rope det ut..! Kun min bestemor som vet det, hun visste det sikkert før jeg selv var klar over det, hehe. Enn så lenge koser jeg meg med å tenke ut de mest sprø måter å fortelle det på. Hihi

Har kun fortalt det til ei venninne, som jeg deler alt med når det gjelder prøving og graviditet. Er jo bare straks 6 uker, så vi venter en stund til. Men usikker på hvor lenge det går, er , megaoppblåst! Med førstemann fortalte vi det til de nærmeste i uke 5. Men det gikk ikke lang tid før jeg ble dårlig og bare måtte si det. Da var det et virus jeg ble dårlig av, men trodde det var graviditeten som gjorde det.

Mannen vet, mamma vet og bestevenninden vet:) + dere her inne og noen på mitt gamle termin forum;) på jobb sier jeg ikke noe før jeg har sett liv... Og avsløringen skal skje ved en t-skjorte jeg har brodert på til storebror:)

Her er det kun vi som vet. Ingen andre enn forumet her vet.
Håper å holde det hemmelig så lenge som mulig denne gangen...

Her er det mange som vet :) Både jobb, familie og venner. Dette fordi formen min blir så dårlig så for at folk ikke skal bli bekymret, følte jeg for å si det tidlig. Er nå 7+3 :) Har vært på tidlig UL fredag så vet at ting foreløpig er greit :)

Her får de som "må vite det" vite det, jeg ser ikke vitsen i å lyve for å skjule ;)
Så min sjef og nærmeste kollega vet det, fordi jeg ble raskt sykemeldt.
Min søster og min beste venninne fikk vite det for å forklare hvorfor jeg ikke ble med på bursdagsfeiring.
Og svigers fikk vite det i dag, for nå kunne ikke min kjære holde kjeft lengre (enda det er han som ville holde igjen til 12.uke) :)
Venter litt med mine foreldre, og min datter får vite det helt til slutt, det blir lang nok venting for henne ;)

Her er det bare vi som vet og avd leder på jobb. Men kjenner jeg verker etter å fortelle det, men er litt tidlig enda! Men hvis noen spørr, så får de vite det :)

Her fikk noen av våre venner greie på det samme dagen, da vi hadde invitert til Tapas og drikke, noe jeg hverken kunne spise eller drikke :) Men som jeg sier, dersom det går galt får de nok greie på det også :) Våre foreldre og søsken vet det også :)

Her vet kun ei veldig nær venninne det, og snart skal jeg fortelle det til søstra mi.

Mannen, søstera mi og min beste venninne! Kommer ikke til å si noe til noen andre!

Jeg og mannen min sin hemmelighet. kommer ikke til å antyde noe som helst før uke 12. Men har mest lyst til å vente med å fortelle noe før vi har et flott 3d bilde og vet hva det er :) Men vi får se :)

Har ikke sagt det til noen :) Men det blir nok ikke lenge til vi sier noe, hadde håpt på en ul å sett alt er ok først, men jeg er jo så oppblåst at de kommer sikkert å spør noen av oss snart :p

Næremeste familie vet det, klarer ikke å holde det hemmelig :P
+ sjefen og avdelingslederen på jobben. fordi det er tungt arbeid, og jeg ble så kvalm med en gang jeg ble gravid omtent. hehe.. Det går som det går uansett ;)

Huff, var på besøk hos Svigers i går. Jeg hadde så innmari lyst til å fortelle det og kikket på Sambo ved hver anledning som bydde seg. Men han himlet med øynene og gliste, han synes det er alt for tidlig... Men hallo, dem la jo nesten ut den rød løperen, snakket om huset vårt, den nye "familie"bilen, snakk om god timing. Men neida, han vil ha et UL bilde å vise frem..! Åååå som det her går trådt....!

Huff, var på besøk hos Svigers i går. Jeg hadde så innmari lyst til å fortelle det og kikket på Sambo ved hver anledning som bydde seg. Men han himlet med øynene og gliste, han synes det er alt for tidlig... Men hallo, dem la jo nesten ut den rød løperen, snakket om huset vårt, den nye "familie"bilen, snakk om god timing. Men neida, han vil ha et UL bilde å vise frem..! Åååå som det her går trådt....!

Akkuratt sånn var min mann også første gang! Vi måtte passere 12 uker før han ville fortelle dem!

Nei, har ikke tenkt å fortelle det til noen før jeg nærmer meg 12 uker. Vil at mine foreldre og samboers foreldre skal få vite det ca. samtidig, men samboers familie bor 80 mil unna oss. Vi skal nedover dit i påsken, så har tenkt at rundt påsketider er en fin tid for å fortelle det :-) Så har jeg en plan om å annonsere det på Facebook 1. april - så kan folk få lure litt på om det er en aprilspøk eller ikke! Haha :-)

Jeg er også 5 uker på vei. Kun min samboer som vet det enda. Har jo mest lyst til å rope det ut, men tenker å vente en stund til enda :)

Back
Topp