Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja, har dere fortalt noen om den kommende babyen enda??
Vi sendte mms av jenta vår til besteforeldrene og skrev: jeg skal bli storesøster![;)]
Men de er de eneste som vet det enda, og de fikk streng beskjed om å holde det for seg selv så lenge[;)]
Jeg har bare fortalt det til mamma, fortalte det med en gang jeg fikk positiv test, dvs. etter å ha ringt sambo selvsag:) Kommer nok til å fortelle det til et par venninner ganske snart da, ellers vil vi holde det hemmelig til vi veit at alt ser bra ut.
Fortalte først til foreldre, søsken og svigersøsken. Så til noen nære venner. Så gjetta jentene i syklubben det. Så fortalte samboeren til mannskapet på seilbåten. Og så til søskenbarnet hans. Det begynner å bli mange nå, gitt...
Her er det bare jeg, mannen og søsteren min som vet. Tenkte å si det til besteforeldrene som kommer hjem fra reise i dag. Moren min klarer ikke å holde på hemmeligheter, så jeg gidder ikke å fortelle henne det ennå..[8D]
HEr har vi fortalt det til familien og de beste vennene våres :) Fortalte det på jobben i dag så nå er det ikke hemmelig lenger [:D] Klarer jo ikke å holde på en så stor hemmelighet vøtt
Har fortalt d til dei kommande besteforeldra, onklane og tantene. Og så har ej fortalt d t 1 veninnde. Så veit sjefen på jobben d og 1kolega. Så har ej sakt d til fysioterapauten og kiropraktoren min.
Mannen min har sakt d til folk vi ik kjenner,men d e heilt greit.
Mamma holder på å sprekke, får ho vill sååååå gjerne fortelle d t mine tanter og onkler og t nokken venna av ho. Men ho e flink t å holde sej. Så ej he sakt d t ho at om du e flink kan du kanskje få fortelle d t 1tante etter neste ul i uke 8+4.
Har kun foralt det til mine foreldre og svigermor. I tillegg så vet 3 av mine venninner det. Hun ene gjetta det med en gang [;)] hadde så vidt kommet inn døra før hun spurte. Men hun er en av mine bestevenner så hadde tenkt å fortelle henne det uansett.
Venter med å fortelle resten av søsknene mine og tantebarn til vi har nådd 12 uker. Passer veldig fint for nå reiser de på ferie, så slipper jeg å tenke noe mer på det enn så lenge.
Har personal ansvar på jobb, så må vel nesten fortelle det på jobb rundt uke 12, før de får høre det av andre.
Æ har fortalt det til 4stk på jobben og selvfølgelig mamma og pappa. Ellers e det ingen andre som vet noe enda, sambo vil vente til vi er 12uker, men det spørs..Æ e ikke så veldig flenk te å holde på en såååååååå stor og fin hemmelighet[:)][:)]
kommende besteforeldre, broren min, noen venninner og de på jobben. fortalte det de andre gangene det gikk galt også, var godt å få støtte og trøst. deler både motgang og medgang [:)]
funker vist ikke så godt å holde det så hemmelig som vi tenkte[;)]
besteforeldre og tanter har fått vite det + endel venner, og ei på jobb som gjetta det :)
Jeg har fortalt det til foreldrene mine, broren min og noen venner. resten får vite det når vi er klar for det. Sambo har ikke fortalt moren sin enda, tror han vil vente til etter uke 12[:)]
Jeg har bare fortalt det til 3 venninner :) Vet ikke helt når jeg skal si det til familien min.. må vel først fortelle dem at jeg har fått meg kjæreste.. haha..