kosemor
Glad i forumet
hun greide å sparke meg i magen i senga i dag.. Hun er snart 4 år og er ganske forståelsesfull..så jeg fortalte at jeg hadde bebi i magen og at hun måtte være forsiktig for ellers kunne baby'n dø.. spurte om hun gledet seg til å bli storesøster...hun svarte, jeg er storesøster, å til hvem da spurte jeg. til babyen i magen fikk jeg til svar.. hun sang for babyen og lyttet til magen og kjente om det sparket..fortalte at det var litt tidelig ennå.. spent på om denne bassilen sprer seg enda fortere nå når hun vet det..
informerte henne om at vi håpet babyen bare vokser og vokser nå, men at det kunne skje at babyen ble borte i magen og ikke ble født..sist hun var med på UL i uke 14-15 var det bare tom fostersekk..
men siden vi har sett et bankende hjerte og kvalmen er veldig plagsom,så er det vel størst sjans for at alt er bra nå også.. tenke hun skulle få være med på OUL..skal på en nå i uke 12 -13 også
informerte henne om at vi håpet babyen bare vokser og vokser nå, men at det kunne skje at babyen ble borte i magen og ikke ble født..sist hun var med på UL i uke 14-15 var det bare tom fostersekk..
men siden vi har sett et bankende hjerte og kvalmen er veldig plagsom,så er det vel størst sjans for at alt er bra nå også.. tenke hun skulle få være med på OUL..skal på en nå i uke 12 -13 også