Fortalt det til kommende storesøsken enda?

*trinemor*

Gift med forumet
Igår fortalte vi om babyen til snart treåringen vår, og det var utrolig koselig :)

Hun ble såååå glad og strålte! Hennes første reaksjon var å gi magen en kos, og det ble mange klemmer på mannen og meg også :)

Så begynte hun å snakke om at vi hadde babyleker i skapet, som babyen kunne leke med når den ble litt større :)

Flere med gode opplevelser?

Vi fortalte det veldig tidlig, da jeg har vert kjempedårlig. Lite vits i å skremme de to eldste med at mamma er kjempesyk liksom, uten å forklare hvorfor. De tok det veldig fint, og de klemmer og susser på magen, synger til babyen, og er generelt veldig opptatt av at de skal få en lillesøster! Spesielt hun på tre år er veldig gira, for nå skal hun endelig slippe å være minst hehe

så koselig! Snuppa mi på 2 skjønner ikke stort av det. Hun blir bare litt fornemet når hun ikke kan hoppe og herje med meg som vi pleier.. Hun forstår sikkert mer når magen blir større <3

her har vi en på 19 mnd som ikke skjønner så mye av det der ennå. har ikke mast så mye om det, heller, for det er jo mange måneder å vente på å se resultatet :P

men jeg opplever at han faktisk interesserer seg litt for magen min, kan godt hende at han har oppdaget forandringen og at den er større :D

Så fantastisk :D Morsomt når de viser så stor glede <3

Vi sier at mamma har baby i magen og at du skal bli storebror, men han skjønner ikke så mye enda. Er tross alt bare 16 mnd, så hadde ikke regnet med det heller :)

Det er lenge siden, men hun er bare straks to, så hun skjønner ikke helt alvoret trur jeg....

Mine gutter på 4 år har ikke fått vite noe ennå. Mest fordi jeg vil vente til etter ul og da vet at alt er i orden og om det er en lillesøster inni der.. Men magen begynner å bli ganske stor og om de sitter på fanget så kan de risikere å få et spark i ryggen..så føler jeg snart må si noe:) to lange uker igjen til ul. Kanskje de føler noe på seg..han ene sa her en dag at han ønsket seg baby til jul og at han da skulle bli storebror..så det høres jo lovende ut i hvert fall:)

Back
Topp