fortalt det til foreldrene deres?

hegemw

Forumet er livet
hei, jeg bare lurte på om dere har\hadde fortalt det til foreldra deres at dere har tatt\tar prøverør.

jeg tror jeg har tenkt å fortelle det, for å slippe masse spørsmål om at jeg ikke blir gravid snart.

Har sagt det til mamma, men nevnt at hun ikke trenger aa si det til andre..BLir litt lei maset om hvordan det gaar og naar skal vi starte og alt det der.. Har nevnt til mannen at vi ikke skal nevne det til noen naar vi setter inn egg, for om vi mister saa blir det saa trist.. [8|]

Me har ikkje fortalt det til nokon...

idag fortalte jeg det til mamma og pappa, mamma blei så glad, blei skikkelig spent ho nå.
skrev opp datoene og alt i boka si, :)
så håper ho ikke sier noe, ba ho holde tett da.

Ja her vet alle hva vi har gått gjennom. Slitsomt når folk spør om ikke det kommer en liten en snart. Så da har jeg likegodt fortalt det. Og det hjalp faktisk meg, for da slapp jeg maset... av de fleste hvertfall...

søstra fikk vite at vi hadde sendt søknaden i dag, skal fortelle det til foreldre/svigersv når det nærmer seg.. er jo noen mnd enda. og svigerinna mi. men det blir det- får se når vi kommer i forsøk, hva vi gjør, kommer ikke til fortelle det til så mange..sikkert de nærmeste- og de som veit vi driver på med prøverør--
men ellers like hemelighetsfull som vi hadde planlagt være når vi var vanlige prøvere.

Vi fortalte det til alle med en gang vi fikk beskjed om at det nok var dette vi måtte gjennom. Syns ikke det er noe å skjule jeg.....men det er mi mening da [:)]

Vi har kun fortalt det til mine foreldre og svigers+min søster.Jeg orker ikke det maset fra alle om åssen går det og når skjer ditt og datt.Jeg har en kronisk sykdom og skylder bare på den når folk maser om ikke vi snart skal ha en baby.Det tror de på og[:)]Har ikke så lyst og fortelle det til så mange,er så redd det skal gå galt.

Back
Topp