Fortalt det til barna.

PrøverPåNr3...

Glad i forumet
Da har gutta på 6,5 og 5 år fått vite det. Minstemann i full ekstase da han ikke kom til å være minst lengere ❤️ Men helt klart svar,det var ikke behov for flere gutter i familien. Så nå ønsket de seg stort en jente.
Minstemann skulle helst ha gått i bhg igjen på ettermiddagen og fortalt nyheten. Så to lykkelige gutter har spredt det glade budskap i dag ❤️ Etter 17 mai kommer den lille har de fått høre. Så nå teller vi bed begivenheter og høytider før den tid :)

Så hyggelig da <3 her ønsker guttene seg gutt, eldste ønsker seg ikke flere søsken, hun syns det er nok med to småbrødre :-p

Fortalte til sønnen vår som fyller 9 snart, han ble veldig glad:). Og han ønsket seg en lillebror:). He he❤️

Så hyggelig da <3 her ønsker guttene seg gutt, eldste ønsker seg ikke flere søsken, hun syns det er nok med to småbrødre :p

min eldste sier han ikke vil ha flere søsken men samtidig sier han at han vil det allikevell, så man vet egentlig ikke va han tenker. mens resten av gjengen er kjempe fornøyde med at det kommer en til og de ønsker seg en lillesøster:)

Har også fortalt det, da jeg begynte å kaste opp i bilen så måtte det nesten en forklaring til. Han gleder seg også noe voldsomt :)

Vi fortalte det til mine bonusbarn på 8 og 4,5 år for en uke siden. Det var veldig fint! Jeg skrev et kort til dem hvor det sto "Gratulerer" på utsiden, og inni: "Kjære XX ogXXX dere skal få en lillesøster eller lillebror!"
De ble veldig glade, spesielt 8 åringen som forstår mer enn den minste. 8 åringen ringte med en gang til sin mor for å fortelle det, så til sine besteforeldre og bonusbesteforeldre. Hun fikk nesten ikke sove på kvelden! Noen gullkorn fra helga:

8 åringen: "Jeg kommer ikke til å få det jeg ønsker meg til jul i år".
Jeg: "Å? Er det så dyrt?"
8 åringen: "Nei. Jeg ønsker at lillesøster ( hun vil at det skal være jente) eller en lillebror kommer til jul!".

4,5 åringen: Du, når du skal på do nå må du passe på at du ikke tisser ut babyen!"

:-)

Jeg er glad for at de ble så glade. Jeg var jo litt bekymret for at de kom til å bli sjalu, eller sånn. Men det hjelper når alle er med på laget, også deres biologiske mor :)

Back
Topp